روانشناسی

عوامل مهم و شایع پیری پوست که باید از آنها دوری کنید

پیری پوست با گذر زمان و به صورت تدریجی اتفاق می افتد، ولی عواملی وجود دارد که باعث می شود پیری پوست زودتر به سراغ شما بیاید.

20 شهریور 1402

کارهای ضروری که باید برای تمیز نگه داشتن مسواکتان انجام دهید

روش هایی کاربردی برای تمیز نگه داشتن مسواک و شرایط سالم نگهداری مناسب آن وجود دارد که در این مطلب با آنها آشنا می شوید.

12 شهریور 1402

خر و پف سبب ایجاد چه بیماری هایی می گردد؟

به گزارش روزپلاس، آپنه خواب معمولا در اثر شل شدن عضلات ایجاد شده و باعث می گردد بافت نرم در گلو خیس شده و راه های هوایی را مسدود کند. این اختلال با دوره های قطع تنفس، به طور معمول 10 تا 30 ثانیه یکبار خود را نشان داده و منجر به کمبود اکسیژن می گردد. مبتلایان...

16 مرداد 1402

خرید بسته بندی یونولیت، انواع بسته بندی یونولیت، کاربرد بسته بندی یونولیت

بسیاری از کالاها هنگام حمل ونقل به مراقبت و پوشش بیشتری احتیاج دارند که این امر ممکن است به دلیل شکننده بودن کالا یا درخواست مشتری باشد.

30 تیر 1402

10 اشتباهی که از کاربران نو اندروید سر می زند

گوشی ها و تبلت های اندرویدی مملو از ویژگی های عالی هستند اما این مسئله در عین این که یک موهبت است، مایه دردسر هم می گردد.

24 خرداد 1402

چگونه با سوزش معده مقابله کنیم

آن حس سوزش در مرکز سینه تان - حسی وحشتناک است! متأسفانه، سوزش معده (که به نام های سوزش اسیدی یا رفلاکس معده نیز شناخته می گردد) بعلاوه رایج است. می خواهید بهتر بشوید؟ در اینجا مطلب راه هایی برای جلوگیری از آن، آمده است.

19 خرداد 1402

روش های درمان لک های آفتاب سوختگی

اگر به دلیل قرار گرفتن در معرض بیش از حد آفتاب پوستتان دچار لک های آفتاب سوختگی شده، می توانید با ماسک های خانگی یا روش های پزشکی مانند لیزر آن ها را از بین ببرید.

30 اردیبهشت 1402

برترین رژیم غذایی برای غلبه بر بیماری کبد چرب ، برای کبد چرب چی بخوریم

رژیم غذایی ژاپنی به کُند کردن پیشرفت بیماری کبد چرب غیرالکلی در افرادی که به این بیماری مبتلا هستند یاری می نماید.

22 اردیبهشت 1402

چرا می توانید از پنیر، شکلات و پاستا لذت ببرید و هم چنان وزن کم کنید

از شکلات گرفته تا کربوهیدرات ها کارشناسان معتقدند که اجازه دادن به خود برای لذت بردن از آن البته به صورت گاه به گاه بسیار سالم تر از انکار تمایل و علاقه خود است.

25 فروردین 1402

برای چاقی صورت چه بخوریم؟ ، راه های طبیعی برای داشتن گونه های چاق و پُر ؛ این تمرینات را برای چاقی صورت انجام دهید

لازم نیست برای داشتن گونه های برجسته نگران ذخیره چربی و در نتیجه چاقی بدن باشید. یک رژیم غذایی سالم همراه با یوگای صورت، ورزش ها و برخی درمان های ساده DIY می تواند به طور طبیعی پوست افتاده و یا گونه های لاغر شما را تقویت کند و گونه های پف کرده و پُر به شما...

22 فروردین 1402

در بازار مسکن نه خریدار هست نه فروشنده!

با گذشت سه هفته از سال 1402 بازار مسکن شهر تهران همچنان در خواب به سر می برد. بنا به گفته واسطه های ملکی، رکود فعلی از سه زاویه قابل آنالیز است که مهم ترین عامل به پایین بودن توان متقاضیان در مقایسه با نرخ های پیشنهادی مربوط می گردد.

21 فروردین 1402

با خواص شگفت انگیز چای میخک آشنا شوید

طیف وسیعی از مردم به خوبی با خود گیاه میخک و فواید متعدد آن آشنا هستند، اما آیا می توان این مزایا را به چای میخک نیز نسبت داد؟ چای میخک به واسطه فواید بسیار خود برای سلامت انسان که قدمت آن به دوران باستان باز می شود، کاملا شناخته شده است. چای میخک که تحت...

10 فروردین 1402

خمیازه طولانی نشانه چیست؟

نتایج یک بررسی علمی نشان می دهد هرچه میزان مغز بزرگتر باشد احتمالا مدت خمیازه هایی که کشیده می شود بلندتر خواهد بود.

29 اسفند 1401

8 مزیت شگفت انگیز تمرین های قدرتی برای خانم ها

آیا به بلند کردن وزنه ها و انجام تمرین های قدرتی علاقه مند هستید اما علت برای انجام آن پیدا نمی کنید؟ در این مطلب قصد داریم فواید ذهنی و جسمی تمرینات قدرتی برای خانم ها را بیان نموده و شرح دهیم که چگونه این تمرین ها می توانند زندگی را متحول نمایند.

2 اسفند 1401

محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی می بند 7 در خبرنگاران

در این مطلب به معرفی محبوب ترین لوازم جانبی برای شیائومی می بند 7 می پردازیم که در حال حاضر یکی از برترین مچ بندهای هوشمند موجود در بازار است.

17 بهمن 1401

آیا شعبه اصلی نمایندگی اسپلیت تراست در ایران را می شناسید؟

شرکت توانگر اعتماد پارس (توان تبرید tavantabrid.com) اصلی ترین نمایندگی اسپلیت تراست در ایران، است. بعلاوه بعضی از مهم ترین محصولات مرتبط با اسپلیت که در این مجموعه ارائه می گردد را به همراه توضیحات، معرفی و آنالیز خواهیم کرد.

14 بهمن 1401

معروف ترین هتل های شبح زده در Maine

استان مین مسافرخانه و هتل های شبح زده بسیاری دارد جایی که رویدادهای ناشناخته به کاپیتان لیت سی و دیگر ارواحی که فقط اندکی از این جهان جدا شده اند نسبت داده می گردد! اگر شما به ارواح معتقد هستید به مین بروید. مسافرخانه و هتل های شبح زده در Maine برای اقامت...

3 بهمن 1401

شناخت و درمان بیماری حرکت در هنگام مسافرت

بیماری حرکت یک عارضه در حین مسافرت است که سیستم تعادل گوش داخلی را دچار تغییر می نماید و عدم تطابق سیستم تعادل گوش داخلی باعث ایجاد اقسام بیماری های مربوط به حفظ تعادل بدن می گردد. سرگیجه، تهوع، استفراغ و خستگی از نشانه های بیماری حرکت در هنگام مسافرت...

1 بهمن 1401

علل پیری زودرس پوست چیست؟

این روز ها شاید جملاتی مانند جوان سازی پوست، حذف چین و چروک ها و درمان قطعی جوش و آکله را در پست های تبلیغاتی فضای مجازی دیده باشید، طوری که آن ها مدعی هستند با استفاده از بعضی کرم ها در دوره ای تعیین می توانید پوست صورت تان را جوان کنید. حتی روش هایی مانند...

26 دی 1401

آفت تصمیم گیری درست که همه دچار آن می شویم

یک کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی در خراسان جنوبی گفت: تصمیم گیری درست در زندگی و شرایط اخذ تصمیم نیازمند رعایت مواردی است که باید فرد به آن دقت نموده تا به درستی عمل کند.

24 دی 1401
تعداد: (68)