خرید بسته بندی یونولیت، انواع بسته بندی یونولیت، کاربرد بسته بندی یونولیت

به گزارش وبلاگ حسابی، بسیاری از کالاها هنگام حمل ونقل به مراقبت و پوشش بیشتری احتیاج دارند که این امر ممکن است به دلیل شکننده بودن کالا یا درخواست مشتری باشد.

خرید بسته بندی یونولیت، انواع بسته بندی یونولیت، کاربرد بسته بندی یونولیت

بعضی از محصولات، شکستنی هستند و قرار دادن آن ها در پوشش های مناسبی همانند یونولیت لازم است. آسیب رسیدن به بعضی دیگر نیز موجب خرابی آن محصول یا دستگاه می گردد. بنابراین مراقبت کردن از این محصولات در بسته بندی یونولیت می تواند باعث آسودگی در حمل ونقل و سالم ماندن یا نشکستن محصول گردد.

خرید بسته بندی یونولیت

یونولیت که نام دیگر آن عایق پلی استایرن است از منبسط کردن دانه های این ترکیب در طی فرآیندهایی خاص به دست می آید. مهم ترین نکاتی که باید قبل از خرید یونولیت بسته بندی بدانید موارد زیر هستند:

ابعاد و ضخامت بسته بندی یونولیت

در مرحله اول باید با توجه به نوع کالای مورد در نظر، اندازه مورد نظر یونولیت انتخابی خود را آنالیز کنید. مهم ترین عواملی که باید آن را در نظر بگیرید، ابعاد و ضخامت یونولیت است. با توجه به حجم، وزن و اندازه شنمایندگی محصولات انتخابی شما، ضخامت مناسب یونولیت برای بسته بندی می تواند متغیر باشد.

نوع یونولیت بسته بندی

بسته بندی یونولیت در انواع مختلفی قابل تهیه است. بعضی از مدل های این محصول با طراحی های ویژه ای برای بسته بندی محصولات حساس تر مانند یخچال ها یا دستگاه های خاص طراحی شده اند. درحالی که بعضی دیگر از انواع آن برای مراقبت از محصولات سبک وزن و غیرحساس مانند کتاب ها و پوسترها استفاده می شوند. بهتر است قبل از خرید یونولیت، نوع محصول خود را آنالیز و براساس آن، مدل مناسب را انتخاب کنید.

رنگ بسته بندی

معمولا رنگ بسته بندی بیشتر برای جذابیت محصول استفاده می گردد. انتخاب رنگ مناسب برای مراقبت از محصول برای جذب مشتریان و افزایش آگاهی از برند شما بسیار مهم است. در بیشتر اوقات یونولیت بسته بندی در رنگ ها و طرح های مختلفی تهیه می گردد. برای انتخاب رنگ مناسب باید به روانشناسی رنگ ها، طرح های نزدیک به برند خود و بعلاوه نظرات و سلیقه مشتریان کسب وکارتان توجه کنید.

سطح صافی یونولیت

صاف بودن سطح کالا در هنگام خرید بسته بندی یونولیت بسیار مهم است. سطح صاف و بدون خط و خش این محصول به شما امکان می دهد تا بسته بندی کالاهای خود را به صورت درست و خوبی انجام دهید. در نتیجه این کار، احتمال آسیب به محصولات شما در حین حمل ونقل به طرز زیاد و قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.

محافظت در برابر آسیب

از دیگر ویژگی های مهم یونولیت بسته بندی، محافظت در برابر آسیب های احتمالی است. با توجه به ویژگی های مقاومتی و فیزیکی این محصول، یونولیت مقاومت خوبی در برابر آسیب دارد. بعلاوه احتمال سرقت و خطرات دیگر را که با حمل ونقل محصولات مرتبط است نیز کاهش می دهد. بنابراین می توان گفت مهم ترین فاکتور در خرید یونولیت اندازه محافظت از محصول شما خواهد بود.

قابل بازیافت بودن

حفاظت از محیط زیست در دهه های اخیر وظیفه ای همگانی به شمار می آید. محتوای بازیافتی یونولیت های بسته بندی می تواند در انتخاب شما تاثیر داشته باشد. استفاده شدن از محتوای بازیافتی در یونولیت به شما یاری می نماید تا از محیط زیست محافظت و در عین حال، هزینه های خود را کمتر کنید.

قیمت بسته بندی یونولیت

همیشه قیمت هرچیز در روند انتخاب آن تاثیرگذار است و یونولیت بسته بندی نیز از این امر مستثنا نیست. البته با توجه به نوع و سایز یونولیت بسته بندی، قیمت های این محصول می تواند متفاوت باشد. بااین حال همیشه باید ببینید آیا کیفیت و اندازه یک یونولیت ارزش پولی که برای آن می دهید را دارد یا خیر.

کاربرد بسته بندی یونولیت

یونولیت بسته بندی کاربردهای بسیار گسترده و متنوعی دارد. به بعضی از کاربردهای رایج این کالا در زیر اشاره شده است:

  • بسته بندی محصولات غذایی: به خاطر خاصیت نفوذپذیری کم در برابر بخار و هوا، یونولیت در بسته بندی محصولات غذایی مانند گوشت، ماهی و مرغ به کار می رود.
  • بسته بندی محصولات دارویی: محصولات دارویی مانند قرص ها و سایر کالاهای دارویی به محافظت در برابر رطوبت، نور و دمای بالا احتیاج دارد.
  • بسته بندی کالاهای الکترونیک: تلفن همراه، کامپیوتر، تبلت و هر محصول الکترونیکی دیگر به محافظت در برابر ضربه و رطوبت احتیاج دارند. یک گزینه ایدئال برای این امر، یونولیت به شمار می آید.
  • بسته بندی محصولات کشاورزی: در محصولات کشاورزی کمتر از یونولیت استفاده می گردد، اما در اینجا هم این کالا محافظت خوبی ارائه می دهد. سبزیجات، میوه و تره بارها می توانند از این حفاظت به خوبی استفاده نمایند.
  • بسته بندی محصولات صنعتی: محصولات صنعتی مانند لوازم خودرو و لوازم خط فراوری کارخانه ها به محافظت در حمل ونقل احتیاج دارند. انواع بسته بندی یونولیت باکیفیت در اینجا نیز انتخابی مناسب برای این قطعات است.

انواع بسته بندی یونولیت

با توجه به کاربردهای این کالا، یونولیت برای انواع مختلفی از بسته بندی استفاده می گردد. بعضی از این مدل ها و انواع به شرح زیر است:

  • بسته بندی شمع خودرو: این قطعه در خودرو احتیاج است که به دقت کار کند و حساسیت بسیار بالایی دارد. بعلاوه نگهداری از آن از زمان فراوری تا هنگام حمل ونقل و استفاده احتیاجمند مراقبت و محافظت خواهد بود. بنابراین یکی از انواع بسته بندی های یونولیت می تواند برای این کالا استفاده گردد.
  • احتیاجی به شرح نیست که آیینه ها به مراقبت بالایی احتیاج دارند. از زمانی که یک آیینه در کارخانه یا کارگاه فراوری می گردد تا زمانی که به دست مصرف نماینده می رسد به طور مداوم در حال جابه جایی و در معرض خطر شکستن است. پس بسته بندی یونولیتی در اینجا نیز کاربرد دارد.
  • با توجه به یکی از کاربردهای یونولیت که در صنعت کشاورزی صورت می گیرد، یک نوع بسته بندی یونولیت در جعبه های حمل میوه مورد بهره برداری قرار می گیرد. ازآنجایی که یونولیت دارای وزن ناچیز و خاصیت ضدضربه است، این نوع بسته بندی را می توان به عنوان باکس حمل میوه استفاده کرد. با استفاده از این نوع بسته بندی میوه ها در هنگام جابه جایی و انتقال برای رسیدن به دست مصرف نماینده آسیبی نمی بینند.

جمع بندی

در صنعت حمل ونقل، ایمنی و درست تحویل دادن کالا یک امر مهم به شمار می آید. ایمنی کالا نیز در گرو پوشش مناسب و محافظت درست از کالا است. بسته بندی یونولیت می تواند به این کار یاری شایانی کند. شرکت پوشش کالا یکی از برترین مجتمع های فراوری این نوع کالا است. با چندین سال سابقه در فراوری بسته بندی های یونولیتی، می توانید برترین کیفیت و قیمت را از این شرکت دریافت کنید.

منبع: همشهری آنلاین

به "خرید بسته بندی یونولیت، انواع بسته بندی یونولیت، کاربرد بسته بندی یونولیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید بسته بندی یونولیت، انواع بسته بندی یونولیت، کاربرد بسته بندی یونولیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید