آیا شعبه اصلی نمایندگی اسپلیت تراست در ایران را می شناسید؟

به گزارش وبلاگ حسابی، شرکت توانگر اعتماد پارس (توان تبرید tavantabrid.com) اصلی ترین نمایندگی اسپلیت تراست در ایران، است. بعلاوه بعضی از مهم ترین محصولات مرتبط با اسپلیت که در این مجموعه ارائه می گردد را به همراه توضیحات، معرفی و آنالیز خواهیم کرد.

آیا شعبه اصلی نمایندگی اسپلیت تراست در ایران را می شناسید؟

نمایندگی اسپلیت تراست شرکت توانگر اعتماد پارس (توان تبرید - Tavantabrid)

این شرکت نماینده اصلی تراست در ایران است و از سال 1387 متمرکز بر سیستم های تاسیسات مکانیکی ساختمان در زمینه مشاوره، محاسبه و فروش سیستم های تهویه مطبوع در دفتر نمایندگی رسمی (مرکزی) فروش محصولات تراست واقع در شیراز چهار راه بنفشه فعالیت می کند.

انواع اسپلیت تراست

اسپلیت انواع مختلفی دارد که هر کدام مزیت های مختص به خودشان را دارند. انواع اسپلیت ها که مهم ترین آن ها، اسپلیت دیواری، اسپلیت ایستاد و داکت اسپلیت است در مدل های مختلف و برای شرایط مختلف کاربرد دارند. در ادامه انواع از مهم ترین اسپلیت ها را آنالیز و ویژگی هر کدام را خواهیم گفت.

اسپلیت دیواری

اسپلیت های دیواری را حتما زیاد دیده اید. در خانه ها، محیط های اداری، سازمان ها و… . از انواع اسپلیت های دیواری می توان به مدل های اینورتر، کلاس A، کلاس B و سرد تروپیکال اشاره نمود که در ظرفیت های مختلف 9000، 12000، 18000، 24000، 30000، 32000 و 36000 ارائه می شوند.

از ویژگی و مزیت های اسپلیت های دیواری تراست می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مجهز به حالت خواب
  • مجهز به حالت توربو
  • فیلتر کربن فعال
  • استفاده از تکنولوژی روز جهان در ساخت
  • پایین ترین اندازه مصرف برق
  • دارای مبرد دوست دار محیط زیست R410A
  • پایین ترین سطح صدا
  • بدون نوسانات درجه حرارت
  • حداکثر سطح آرامش در سرمایش و گرمایش

اسپلیت ایستاده

اسپلیت ایستاده یکی از پرطرفدار ترین انواع اسپلیت ها است که در محیط های مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و خوشبختانه بازدهی این نوع از کولرهای گازی بسیار بالا است. این نوع اسپلیت به وسیله شرکت ها و برندهای متفاوتی ساخته می گردد؛ آنالیز و شناخت نسبت به شرکت ارائه دهنده و فراوری کننده این محصول، در اندازه کیفیتی که دریافت می کنید بسیار موثر است.

از ویژگی های اسپلیت ایستاده تراست می توان به حالت خواب، حالت توربو و فیلتر کربن فعال اشاره نمود. بعلاوه این دستگاه ها از ظرفیت 48000 تا 96000 بی تی یو بر ساعت ارائه می شوند؛ دارای گرم کن الکتریکی کمکی هستند و برای فضا های عمومی مانند بانک ها، رستوران ها و… مناسب هستند.

داکت اسپلیت تراست

داکت اسپلیت تراست نوعی وسیله سرمایشی و گرمایشی است که محیط را در زمستان گرم و تابستان سرد نگه می دارد و از دو قسمت کندانسور و هواساز تشکیل شده است.

انواع اسپلیت داکتی

  • اسپلیت داکتی با فشار استاتیک نرمال:

ویژگی ها: ظرفیت از 18000 تا 36000 بی تی یو بر ساعت، مجهز به حالت خواب، مجهز به حالت توربو، مجهز به فیلتر کربن فعال، امکان نصب کویل آب گرم، امکان نصب کانال کشی طولانی، امکان اتصال به هوای تازه، قابل نصب در سقف کاذب، قابل نصب در منطقه ها معتدل و گرمسیر

  • اسپلیت داکتی با فشار استاتیک بالا:

داکت اسپلیت با فشار استاتیک بالادر پروژه های ساختمانی، زمانی که پیمانکار قصد استفاده از اسپلیت ها را داشته باشد و بعلاوه آن پروژه ساختمانی دارای سقف کاذب باشد، اولین انتخاب، داکت اسپلیت است. توکار بودن داکت اسپلیت ها، علت استقبال زیاد از آن در پروژه های مختلف ساختمانی است. بعلاوه این دستگاه قابلیت استفاده در محیط های مسکونی، تجاری، لابی هتل ها و سینما ها را دارد.

ویژگی ها: ظرفیت از 48000 تا 60000 بی تی یو بر ساعت، مجهز به حالت خواب، مجهز به حالت توربو، مجهز به فیلتر کربن فعال، سه فاز، امکان نصب کویل آب گرم، امکان کانال کشی طولانی، امکان اتصال به هوای تازه، قابل نصب در سقف کاذب، قابل نصب در منطقه ها معتدل و گرمسیر

  • اسپلیت داکتی اینورتر:

ویژگی ها: ظرفیت از 18000 تا 36000 بی تی یو بر ساعت، مجهز به حالت خواب، مجهز به حالت توربو، مجهز به فیلتر کربن فعال، سه فاز، امکان نصب کویل آب گرم، امکان کانال کشی طولانی، امکان اتصال به هوای تازه، قابل نصب در سقف کاذب، قابل نصب در منطقه ها معتدل و گرمسیر

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع محصولات تراست روی لینک وب سایت رسمی نمایندگی اسپلیت تراست، tavantabrid.com کلیک نمایید.

منبع: فوت و فن

به "آیا شعبه اصلی نمایندگی اسپلیت تراست در ایران را می شناسید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا شعبه اصلی نمایندگی اسپلیت تراست در ایران را می شناسید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید