بهداشت دهان و دندان

پاییز این غذاهای محلی را بخورید!

یکی از جلوه های سبک زندگی بومی مردمان برگو که به ایام سرد سال در شب های بلند پاییز و زمستان اختصاص دارد، تهیه و صرف غذایی محلی به نام کف بیخی است.

9 مهر 1402

عوامل مهم و شایع پیری پوست که باید از آنها دوری کنید

پیری پوست با گذر زمان و به صورت تدریجی اتفاق می افتد، ولی عواملی وجود دارد که باعث می شود پیری پوست زودتر به سراغ شما بیاید.

20 شهریور 1402

کارهای ضروری که باید برای تمیز نگه داشتن مسواکتان انجام دهید

روش هایی کاربردی برای تمیز نگه داشتن مسواک و شرایط سالم نگهداری مناسب آن وجود دارد که در این مطلب با آنها آشنا می شوید.

12 شهریور 1402

روبات های دستیار پزشک رونمایی شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، محمدصادق خیاطیان، رییس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، ظهر امروز یکشنبه هفتم خرداد ماه جاری از پاویون اختصاصی شرکت های دانش بنیان در بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث بازدید کرد.

8 خرداد 1402

ترفندهای شگفت انگیز خانه داری با لیمو ترش

همانطور که می دانیم لیموترش خواص بسیار زیادی برای سلامتی دارد. گذشته از موارد خوراکی می توانید از لیمو ترش برای موارد دیگر نیز استفاده کنید؛ زیرا اسید داخل لیموترش برای تمیز کردن و پاکسازی بسیار مناسب است.

30 اردیبهشت 1402

یحیی مثل خلبان ماهر و ساپینتو مثل خلبانی است که سقوط می نماید ، سرمربی استقلال با استراماچونی قابل قیاس نیست!

جلال چراغپور کارشناس فوتبال کشور معتقد است یحیی گل محمدی به علت شناخت بیشتری که نسبت به تیمش دارد، در جنگ قهرمانی دست بالاتر را نسبت به مورایس و ساپینتو دارد.

9 اردیبهشت 1402

جزییات نرخ نو ویزیت پزشکان در امسال

در بخش سرپایی دولتی تعرفه ویزیت پزشکان و دندان پزشکان عمومی و دکترای تخصصی در علوم پایه، 30 هزار و 300 تومان، ویزیت پزشکان و دندان پزشکان متخصص و پزشک عمومی دارای مدرک دکترای تخصصی در علوم پایه 37 هزار و 700 تومان، ویزیت پزشکان فوق تخصص و دوره تکمیلی تخصصی...

5 اردیبهشت 1402

با خواص شگفت انگیز چای میخک آشنا شوید

طیف وسیعی از مردم به خوبی با خود گیاه میخک و فواید متعدد آن آشنا هستند، اما آیا می توان این مزایا را به چای میخک نیز نسبت داد؟ چای میخک به واسطه فواید بسیار خود برای سلامت انسان که قدمت آن به دوران باستان باز می شود، کاملا شناخته شده است. چای میخک که تحت...

10 فروردین 1402

عکس ، وحشتناک ترین شکارچی شب عصر حجر !

دندان های همواره در حال رشد او، تحولات تکاملی جالبی را برای تیلاکوسمیلوس گوشت خوار رقم زد.

5 فروردین 1402

نگاهی به انواع پوشش بیمه مسافرتی سامان؛ از فوریت های دندان پزشکی تا هزینه بستری شدن در سفر

پرداخت هزینه های ناشی از خسارت های وارد شده در سفر دغدغه بسیاری از مسافرانی است که از مزایای بیمه مسافرتی خبر ندارند، بدون بیمه سفر می نمایند و جبران هزینه های سفر را به بیمه محول نمی نمایند.

28 اسفند 1401

این تمساح رکورددار گینس است!

بزرگترین تمساح شناخته شده، تمساح 6.17 متری (20-ft 2.91 in) آب شور (Crocodylus porosus) بود.

2 بهمن 1401

بلایی که این رژیم لاغری سر کلیه هایتان می آورد

رژیم هایی که در آن ها مقدار بالایی پروتئین وجود دارد، عموما به عنوان رژیم های لاغری مورد استفاده قرار می گیرند. اگرچه ممکن است باعث لاغری شوند، اما سایر اعضای بدن را از آثار و نتایج خود بی بهره نخواهند گذاشت. در حالی که می دانیم تغذیه ای سرشار از پروتئین...

12 دی 1401

خرید بلیط هواپیما برای سالمندان

شاید تا به حال برایتان پیش آمده باشد که تصمیم گرفته باشید تا به همراه یک فرد سالمند به مسافرت بروید. سفر هوایی با توجه به اینکه سریع ترین روش رسیدن به مقصد را برای شما فراهم می نماید احتمالا برترین انتخاب شما خواهد بود. با خرید بلیط هواپیما سالمندان به...

22 آبان 1401

اشتباه مسواک نزنید!

دهانشویه های آنتی باکتریال در واقع برترین گزینه برای مراقبت از دندان های شما نیستند. در واقع دهان شما مانند یک باغ میوه و گل است که نیازمند توجه بوده و باید آبیاری گردد.

2 شهریور 1401

عنبرنسارا گرانتر از گوشت مرغ

مدیر مزرعه پرورش الاغ در نجم آباد یکی از روستا های حاشیه تهران از افزایش چشمگیر قیمت پشگل الاغ در بازار نسبت به ماه گذشته خبر می دهد.

6 مرداد 1401

هیولاهای افسانه ای در سراسر دنیا

هیولاهای افسانه ایموجودات افسانه ای و اساطیری در طول تاریخ و در فرهنگ های مختلف حضور داشته اند. بعضی از آن ها به شکلی منزوی قرار گرفته اند در حالی که بعضی دیگر در طول نسل ها منتقل شده اند. این احتمال وجود دارد که همه ما در حساب های کاربری خود در فضاهای مجازی...

22 خرداد 1401

برای تقویت سیستم ایمنی چه بخوریم؟

دکتر سیمین میدانی، دانشمند ارشد و رهبر تیم ایمنی شناسیِ تغذیه ای در دانشگاه تافتس، می گوید: تغذیه ما نقش بسیار معین کننده ای در واکنشِ سیستمِ ایمنی مان به عوامل بیماری زا و توانایی آن در مبارزه علیه این عوامل ایفا می نماید.

26 اردیبهشت 1401

لوکیشن فیلم: دزدان دریایی کاراییب

فیلم سینمایی دزدان دریایی کارائیب یکی از محبوب ترین فیلم های سینمای دنیا است که قصد داریم در قسمت هفتم از سری مقالات لوکیشن فیلم، آن را برای شما معرفی کنیم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

11 اسفند 1400

آشنایی با 10 غذای عجیب

در مطلب پیش رو با 10 غذای عجیبی که گویا از آینده به زندگی ما راه یافته اند، آشنا می شوید. همراه ما باشید.

21 آبان 1400

حقایق تغذیه ای شیر بادام

در این دنیای جایگزینهای غذایی، محصولات و مواد غذایی می توانند براحتی با یکدیگر جایگزین شوند. در خصوص شیر سویا که به نام جایگزین شیر گاو مورد استفاده قرار می گیرد، چیزهایی شنیده ایم، با این همه در خصوص شیر بادام چطور؟

28 مهر 1400
تعداد: (29)