آشنایی با 10 غذای عجیب

به گزارش وبلاگ حسابی، در مطلب پیش رو با 10 غذای عجیبی که گویا از آینده به زندگی ما راه یافته اند، آشنا می شوید. همراه ما باشید.

آشنایی با 10 غذای عجیب در جهانی پر سرعت امروزی، تقریبا همه وجوه حیات بشر دستخوش تحولات بزرگی شده تا او را به سمت سهولت هر چه بیشتر زندگی و جا نماندن از قافله تکنولوژی سوق دهد. فناوری های فراوری شده به وسیله انسان ها کوشش دارند تا سلامت، آسایش و آسانی بیشتری به زندگی فرد ارائه دهند. از جمله می توان به حذف مواد غذایی مضر و جایگزینی آن با نمونه ها ارگانیک اشاره نمود.

در این راستا می توان به مضرات مصرف بیش از مقدار گوشت قرمز و در پی آن فراوری نوعی گوشت قرمز در محیط آزمایشگاهی اشاره داشت که برای فراوری آن نه تنها هیچ نوع حیوانی قربانی نمی گردد، بلکه عناصر غیر لازم و آسیب رساننده گوشت نیز از آن حذف می شوند. لازم به یادآوری است که این نوع گوشت با انواعی که گیاهخوارها مصرف می نمایند و از سویا یا توفو تهیه می گردد فرق داشته و دقیقا از خود حیوانات گرفته می گردد و کاملا واقعی است.

حباب های آب خوراکی که به زودی جایگزین بطری های پلاستیکی می شونداین حباب ها Ooho! نام دارند و از جلبک قهوه ای و کلسیم کلرید درست شده و خوراکی، بهداشتی و تجزیه پذیر است. برخلاف بطری های پلاستیکی، این حباب در عرض 4 تا 6 هفته بدون ایجاد هر نوع آسیب مخربی به محیط زیست، به طور کامل تجزیه شده و از بین می رود.

بستنی بادام و زغال سیاهاین بستنی سیاه که ظاهر فوق العاده جذابی دارد، دل هزاران نفر را ربوده و در حال حاضر در شهر لس آنجلس عرضه می گردد.

قهوه های بی رنگ که از تغییر رنگ دندان های شما پیشگیری می نمایندClear Coffee که به اختصار CLR CFF نوشته می گردد در واقع نخستین نوشیدنی قهوه بی رنگ در جهان به شمار می رود که از تمامی مزایا و تاثیرات قهوه برخوردار است، با این تفاوت که کالری کمتری داشته و دندان های فرد را نیز سفید نگه می دارد.

ضروری است اشاره کنیم که قهوه بی رنگ، حاوی هیچ گونه طعم دهنده، شیرین نماینده یا ماده نگهدارنده ای نیست و یک بطری قهوه کاملا طبیعی و اصیل به شمار می رود.

برگرهای کاملا گیاهی با طعم واقعی گوشتدر فراوری این برگرها از هیچ گونه گوشتی استفاده نشده اما طعم و مزه ای همچون گوشت دارد و هواداران بسیاری هم در میان مردم پیدا نموده است.

لقمه های واقعا بزرگ سلامتی از هاواییPoke نام غذایی از جزایر هاوایی است که در واقع یک لقمه بزرگ حاوی ماهی خام، سبزیجات و میوه است. البته این غذا در صورت درخواست مشتری، درون کاسه هم سرو می گردد. پوک در حال حاضر در کالیفرنیا و نیویورک عرضه می گردد و یک غذای کاملا سالم و بدون احتیاج به پخت به شمار می رود.

نان های بنفش که هضم راحت تری دارندنان های بنفش به وسیله دانشمندان دانشگاه ملی سنگاپور در دست فراوری هستند و هنوز به مرحله عرضه نرسیده اند. این نان 20 درصد کندتر از نان های سفید هضم می شوند و حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان استخراج شده از برنج سیاه هستند. علت رنگ این نان ها هم استفاده از عصاره برنج سیاه اعلام شده است.

پرورش گوشت در محیط آزمایشگاهیدر سال 2013 نخستین برگر های-تِک با هزینه ای حدود 325 هزار دلار فراوری شد. گوشت این برگر در محیط آزمایشگاهی و با بهره گیری از بافت های گوشت گاو تهیه شده است و برای تهیه آن دیگر لازم به کشتن حیوانات نخواهد بود. از آن جا که فرایند فراوری این گوشت کشت داده شده بسیار بالاست، دانشمندان در پی یافتن روشی نوین و گزینه های جایگزین برای کاهش هزنیه ها هستند.

بطری های همواره در دسترس غذاشعار کمپانی فراوری نماینده بطری های غذای همراه، Soylent این است: غذا برای رهایی شما. برای کسانی که مشغله فراوانی داشته اما برایشان مهم است که غذای سالم صرف نمایند، این بسته بندی های قابل حمل گزینه های بسیار مناسبی خواهند بود.

پودر پروتئین برای داشتن خواب راحتبی خوابی و بد خوابی یکی از بدترین دردهای جهان به شمار می رود که روی زندگی عادی افراد نیز تاثیرات منفی فراوانی دارد. به همین دلیل، کمپانی پروتئین خواب، نوعی پودر پروتئین حاوی 8 گرم پروتئین گیاهی و دیگر مواد مغذی فراوری نموده که با حل کردن آن در آب و نوشیدنش، بدن آرام و ریلکس شده و می تواند خواب راحتی برای فرد در پی داشته باشد.

پنیرهایی که در مقابل چشمان شما آب می شوندراکلت نوعی غذای خوشمزه سوئیسی است که از محبوبیت جهانی برخوردار است. جذابیت این غذا در این است که در زمان سرو، پنیر درون بشقاب شما آب می گردد. برای این منظور از کاردک های داغ بهره می گیرند.

منبع: سایت برترینها

منبع: راسخون

به "آشنایی با 10 غذای عجیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با 10 غذای عجیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید