همایشها و نمایشگاه ها

وزیر کشور: اگر کسی به سرود و پرچم کشورش احترام نگذارد چه تلقی می شود از او داشت؟

احمد وحیدی گفت: اگر کسی به کشور، سرود و پرچم خود احترام نگذارد چه تلقی ای از این فرد می شود داشت؟ این فرد حتما دچار مشکل هویتی شده است.

22 مرداد 1402

کشف مکان و فصل جدیدی روی کره زمین

اصطلاح آنتروپوسین برای اولین بار در سال 2000 میلادی مطرح شد تا نشان دهد که چگونه فعالیت های انسانی عمیقا دنیا را تغییر داده اند این اصطلاح به یک واژه رایج دانشگاهی تبدیل شده است. کالین واترز استاد افتخاری دانشکده جغرافیا، زمین شناسی و محیط زیست در دانشگاه...

22 تیر 1402

نمایشگاه چاپ دیجیتال؛ شرکت نکنید چیزی را از دست نداده اید!؟

اغلب هر سال در اواخر خرداد ماه نمایشگاهی با عنوان نمایشگاه چاپ دیجیتال برگزار می گردد. این نمایشگاه را نمایشگاهی کوچک و نقلی می توان نامید. اغلب در این نمایشگاه یکسری شرکت در کنار هم به معرفی دستگاه های چاپ می پردازند. البته باید گفت که این نمایشگاه یک...

8 تیر 1402

رونمایی از رقیب ایرانی تسلا ، ویژگی های روبات خودروی خودران چیست؟

در روز نخست نمایشگاه الکامپ 26 از یک روبات خودروی خودران با حضور وزیر ارتباطات رونمایی شد که به وسیله تیمی از دانشگاه شهید بهشتی ساخته شده است.

6 تیر 1402

کلیات راه اندازی شهرک صنایع دستی شیراز مصوب شد

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، کلیات راه اندازی شهرک صنایع دستی شیراز مصوب شد.

29 خرداد 1402

نمایشگاه بسان گلستان در موزه رضا عباسی

نمایشگاه فرهنگی هنری بسان گلستان یک با رونمایی از آثار قدما از گنجینه موزه رضا عباسی به مدت یک ماه در این موزه برگزار می گردد.

26 خرداد 1402

جاهای دیدنی دبی برای بچه ها

از لگولند گرفته تا پارک های آبی هیجان انگیز، بچه ها می توانند در دبی فعالیت های خلاقانه و هیجان انگیز متنوعی را تجربه کنند. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا شما را با جاهای دیدنی دبی برای بچه ها آشنا کنیم؛ تا بدانید اماکن دیدنی دبی برای بچه ها کدامند...

17 خرداد 1402

روبات های دستیار پزشک رونمایی شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، محمدصادق خیاطیان، رییس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، ظهر امروز یکشنبه هفتم خرداد ماه جاری از پاویون اختصاصی شرکت های دانش بنیان در بیست وچهارمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث بازدید کرد.

8 خرداد 1402

ویژگی نو آیفون: صدای مشابه شما در 15 دقیقه!

اپل، ویژگی جدیدی را که به آیفون ها و آی پد ها اجازه می دهد بازتولید دیجیتال صدای کاربر را بوجود آورند، معرفی نموده است.

29 اردیبهشت 1402

نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می گردد

نمایشگاه کار دانشگاه تهران با حضورسازمانهای داخلی و بین المللی در مصلی دانشگاه از تاریخ 1 تا 3 خرداد ماه برگزار می گردد

29 اردیبهشت 1402

قیمت نجومی هدست واقعیت ترکیبی اپل

دیجیاتو نوشت: اولین هدست واقعیت ترکیبی اپل احتمالاً در کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت در ماه آینده معرفی خواهد شد. بااین حال، قیمت این محصول به احتمال زیاد بین 3 تا 4 هزار دلار خواهد بود. حالا مینگ-چی کو، تحلیل گر سرشناس مسائل اپل در یادداشتی شرح داده است...

28 اردیبهشت 1402

شانه هایم پناه دردهای توست ، انجمنی برای حمایت از خانواده معلولان تکیه گاهی امن برای خانواده معلولان

آموزش والدین و حمایت از آن ها به مقدار ای اهمیت دارد که می تواند سرنوشت یک کودک معلول را از کنج و انزوای خانه ها به موفقیت و سربلندی بکشاند. اعضای انجمن آهسته گامان ایرانیان سال هاست از خانواده معلولان حمایت می نمایند.

28 فروردین 1402

ولی تیموری به سمت ریاست مرکز معرفی فرهنگی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری منصوب شد

خبرگزاری مهر/ براساس خبرهای بدست آمده، ولی تیموری به سمت ریاست مرکز معرفی فرهنگی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری منصوب شد.

28 فروردین 1402

با مزایای استفاده از مانیتور دوم آشنا شوید

ممکن است برای شما پیش آمده باشد که حس کنید یک نمایشگر برای بهره گیری از فضای کامل محیط سیستم عامل کامپیوترتان کافی نیست. اینجاست که بهره گیری از مانیتور دوم اهمیت خود را به شما نشان می دهد. در ابتدای کار با مانیتور دوگانه، این احتمال وجود دارد که خیلی...

29 اسفند 1401

اولین حادثه چهارشنبه سوری استان سمنان منجر به قطع دست شد

محمدعلی طاهری روز سه شنبه در نشست خبری در سالن همایش های ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: طی چند روز گذشته یکی از کارگران به علت در دست داشتن مواد منفجره از مچ دست دچار آسیب و در نهایت منجر به قطع دست شد.

23 اسفند 1401

نخستین رویداد دانش بنیان زنان متخصص برگزار می گردد

نخستین رویداد دانش بنیان زنان متخصص، 2 هفته دیگر به وسیله بنیاد زنان متخصص برگزار می گردد.

10 بهمن 1401

این خودرو یک شبه 30 میلیون گران شد

رشد شتابان قیمت ها در بازار خودرو همچنان ادامه دارد، تا جایی که شاهد 5 تا 30 میلیون تومانی قیمت ها تنها در یک روز در بازار بودیم.

11 دی 1401

نخستین عینک هوشمند مبتنی بر تکنولوژی واقعیت مجازی ویوو معرفی گردید

برند چینی ویوو نخستین عینک هوشمند مبتنی بر تکنولوژی واقعیت مجازی خود را در جریان نمایشگاه محصولات دیجیتال شانگهای رونمایی کرد.

29 آذر 1401

تست سرعت اینترنت 5G همراه اول با سرعت یک گیگابیت در ثانیه در نمایشگاه تلکام

همراه اول امکان تست سرعت اینترنت 5G را در نمایشگاه تلکام برای عموم مردم فراهم نموده است.

26 آذر 1401

فرصت ها برای همکاری های مالی ایران و روسیه افزایش می یابد

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، شرکت های دانش بنیان و فناور ایرانی با حمایت مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی به این نمایشگاه می روند تا بازاری بزرگ برای محصولات و خدماتشان خود ایجاد نمایند و با مجموعه...

9 آذر 1401
تعداد: (78)