مصالح ساختمانی

در شمس العماره چه خبر است؟

عکس هایی که اخیرا از شمس العماره در کاخ گلستان منتشر شده، ابهام هایی را ایجاد نموده است. ورودی این بخش از کاخ گلستان به روی بازدیدکنندگان بسته شده است و مدتی پیش هم بخش هایی از آن پوشانده شده بود. پیگیری از مسئولان کاخ گلستان حاکی از این است که بازسازی...

12 شهریور 1402

چگونه با سوزش معده مقابله کنیم

آن حس سوزش در مرکز سینه تان - حسی وحشتناک است! متأسفانه، سوزش معده (که به نام های سوزش اسیدی یا رفلاکس معده نیز شناخته می گردد) بعلاوه رایج است. می خواهید بهتر بشوید؟ در اینجا مطلب راه هایی برای جلوگیری از آن، آمده است.

19 خرداد 1402

برترین گزینه برای خرید میلگرد از شمال غرب کشور

یکی از متراکم ترین منطقه ها کشور از نظر وجود تولیدکنندگان فولاد، منطقه شمال غرب کشور است و تولیدات آن در بسیاری از پروژه های داخل کشور به کار می رود.

12 خرداد 1402

بقعه عبدالرحمن گهواره گر یکی از دیدنی های خراسان رضوی به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، بقعه عبدالرحمن گهواره گر یکی از دیدنی های خراسان رضوی به شمار می رود.

1 اردیبهشت 1402

مریخ نورد ژورونگ چین دهانه هایی را مدفون در زیر سطح سیاره سرخ پیدا کرد

مریخ نورد ژورونگ چین که در ماه مه سال 2021 روی سیاره سرخ فرود آمد، چندی قبل با استفاده از رادار خود که می تواند به زیر سطح این سیاره نفوذ کند، متوجه شده است که دهانه هایی در زیر سطح همسایه زمین وجود دارد که با شن و ماسه مدفون شده اند. به علاوه، احتمالاً...

11 اسفند 1401

رمزگشایی از نام یک محله پرافتخار، قلعه سلیمان خان کجای تهران بود؟

محله خلیج فارس در اسناد تاریخی و قدیمی به قلعه سلیمان خان معروف بوده است. در واقع این قلعه معروف در جنوب تهران، نام روستایی کوچک از بخش کن بود که در سال 1328 فقط 60 نفر در آن زندگی می کردند.

24 بهمن 1401

معرفی چند مواد غذایی برای کاهش چربی شکم

بعضی کربوهیدرات ها به مقدار ای برای انسان خوب هستند که حتی می توانند به کاهش چربی شکم که هدف بسیاری از ما محسوب می گردد، یاری نمایند.

17 بهمن 1401

چرا سنگ تراورتن برترین انتخاب برای نما ساختمان است؟

ظاهر و نمای ساختمان ، یکی از اولین عواملی است که باعث می گردد که جذابیت خانه نشان داده گردد ؛ زیرا اولین قسمتی که در خصوص خانه می بینیم ، شکل کلی و نمای خانه است. معماران و مهندسان به استفاده از سنگ های طبیعی در نمای ساختمان اعتقاد دارند. عناصری مانند سنگ...

18 دی 1401

احتمال افزایش مصرف گاز طی روز های آینده

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از احتمال افزایش مصرف گاز طی روز های آینده و در پی افت دمای هوا اطلاع داد و پیش بینی کرد در پیک فصل سرمای سال جاری مقدار مصرف به حدود 17 میلیون مترمکعب برسد.

12 آذر 1401

افزایش قیمت مسکن در تهران ، متری 15 میلیون تومان گران تر!

دولت سیزدهم وعده داده است که تا خاتمه دوره 4 ساله ریاست جمهوری ، 4 میلیون واحد مسکونی در کشور ساخته شود. این در حالی است که ساخت و ساز در کشور رو به کاهش است و قیمت خانه رو به افزایش. با این شرایط به نظر می رسد، اجرای این وعده هم مانند وعده مسکن مهر سال ها...

20 مهر 1401

مزار چهار گنبد از جاهای دیدنی خراسان جنوبی به شمار می رود

سیری در ایران/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، مزار چهار گنبد از جاهای دیدنی خراسان جنوبی به شمار می رود.

2 تیر 1401

12 خانواده 40 سال است که در چیتگر زندگی می نمایند

12 خانواده، 40 سال است در پارک چیتگر به حال خود رها شده اند. مأموران سرشماری با تماشا عکس های هوایی، این منطقه را پیدا کردند. ساکنان این منطقه در تمام این سال ها بدون گاز، آب آشامیدنی و تلفن زندگی نموده اند.

30 اردیبهشت 1401

بازدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد از بزرگترین بلوک زایمانی کشور

خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به همراه جمعی از معاونان خود از فرایند ساخت بزرگترین بلوک زایمانی کشور در بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) کاشمر بازدید کرد.

12 اردیبهشت 1401

اردوغان: اتحادیه اروپا کوته بینی را کنار بگذارد

رئیس جمهور ترکیه گفت، اتحادیه اروپا باید در سال تازه میلادی کوته بینی را کنار بگذارد و کشورهای عضو این اتحادیه نباید به نام همبستگی روابط با ترکیه را تخریب کنند.

13 اسفند 1400

دعوت وزارت نفت از صنایع برای سرمایه گذاری در بخش گاز

خبرگزاری خبرنگاران-معاون برنامه ریزی وزیر نفت با اعلام نیاز 80 میلیارد دلاری صنعت گاز به سرمایه گذاری از صنایع کشور به ویژه فولاد، برای سرمایه گذاری در این صنعت دعوت کرد.

4 اسفند 1400

تاکید بر مصرف بهینه گاز برای جلوگیری از اعمال محدودیت

خبرگزاری خبرنگاران-مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز کشور گفت: انتظار می رود حجم مصرف گاز در روز های آینده به 600 میلیون مترمکعب برسد.

23 بهمن 1400

چند و چون مشارکت چینی ها در طرح ساخت مسکن دولت رئیسی

در پی مطرح شدن حضور چینی ها برای ساخت مسکن در ایران به وسیله یکی از نمایندگان مجلس که البته بعدا تکذیب شد، معاون وزیر راه و شهرسازی صراحتا مذاکره با چینی ها در ایران را تایید نموده، اما گفته است که آ ن ها قرار است تکنولوژی وارد نمایند نه اینکه خانه بسازند.

12 آذر 1400

بازار سهام در بورس تهران، امروز چگونه بود؟

تهران (پانا) - در خاتمه معاملات روز یکشنبه نماگرهای بازار سهام افت کردند و نیم تریلیون تومان نقدینگی حقیقی از بورس خارج شد.

3 آبان 1400

عیسی کلانتری: همیشه همین طوری می نشینم؛ چرا باید عذرخواهی کنم؟ این مزخرفات را خبرنگاران در می آورند

عیسی کلانتری، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن رد وقوع هرگونه تخلف از سوی اداره کل استانی این سازمان در حادثه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران در نقده، گفت: هر ماشینی که معاینه فنی داشته باشد، بیمه داشته باشد، مجاز است. راننده آن اتوبوس هم مربوط به شرکت...

29 تیر 1400

سنگفرش کوبیک چیست؟

سنگفرش کوبیک از جمله سنگ های ایده آل برای محوطه سازی است و به علت استحکام بسیار بالا قابل استفاده در شرایط مختلف آب و هوایی می باشد. این سنگ همان سنگ گرانیت است که پس از استخراج از معدن به اشکال مکعبی شکل با سایزهای تعیین برش داده می گردد.

25 تیر 1400
تعداد: (22)