پرحرف ترین مرد دنیا کیست؟

به گزارش وبلاگ حسابی، اگر فکر می کنید گینس جای آدم های خارق العاده ای است که کار های محیرالعقول انجام می دهند سخت در اشتباهید!

پرحرف ترین مرد دنیا کیست؟

به گزارش همشهری آنلاین، برگ های زیادی از کتاب گینس را آدم هایی پر نموده اند که با ثبت رکوردی خنده دار و عجیب و غریب خود را به قافله رکوردداران رسانده اند؛ رکورد هایی که شاید هیچ وقت به فکر ما نرسیده باشند و از نظر بیشتر ما کسب کردن آن ها افتخار محسوب نشوند. با این حال هر کدام از این رکورد های جالب و بامزه از خلاقیتی حکایت می نماید که رکوردداران آن ها برای ثبتش مدت ها تمرین نموده اند!

رکورد طولانی ترین سخنرانی را لوئیس کولت فرانسوی با 124 ساعت سخنرانی بی وقفه در گینس ثبت کرد. لوئیس 62 ساله پنج روز و چهار شب متوالی در مقابل سه نماینده گینس حرف زد تا بالاخره توانست نامش را در گینس جا کند. رکورد قبلی را جایاسیمای هندی در اختیار داشت.

لوئیس در تمام این 124 ساعت درباره زندگی سالوادور دالی -نقاش معروف اسپانیایی- فرهنگ مردم کاتالونیا و شرایط کارمندان دولت صحبت کرد

لوئیس کولت در سال 2004 هم همین رکورد را کسب نموده بود، اما این بار با 48 ساعت سخنرانی بی وقفه!

لوئیس که در ایستگاه راه آهن و در جمع تماشاگران زیادی سخنرانی می کرد، این رکورد را به سالوادور دالی و مردم کاتالونیا تقدیم کرد

جایاسیما راویرالا تا قبل از لوئیس، رکورددار طولانی ترین نطق جهان بود. او 120 ساعت متوالی درباره مفهوم رشد شخصیت صحبت کرد و توانست پرچانه ترین مرد جهان لقب بگیرد!

منبع: فرارو

به "پرحرف ترین مرد دنیا کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرحرف ترین مرد دنیا کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید