من آفریده خداوندم

به گزارش وبلاگ حسابی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، کتاب من آفریده خداوندم به صورت آهنگین از زبان بچه ها به توصیف داشته ها و نداشته های یک کودک می پردازد و کوشش می نماید خودپذیری و خودشناسی ای مناسب را با بیانی بچه هاه به مخاطب کودک کتاب عرضه کند.

من آفریده خداوندم

در این خودشناسی، کودک درون و بیرون خود را تعریف می نماید و از آن راضی است؛ اگر موی مشکی دارد یا به رنگی دیگر، اگر رنگ چشم هایش با بقیه فرق دارد، اگر گاهی دست وپا چلفتی می گردد یا زرنگ، اینکه شوخی و خنده را دوست دارد، بازی و ورزش را دوست دارد و کوشش می نماید قدر زندگی را بداند و به نوری که خداوند درونش گذاشته است توجه کند.

کودک یا بچه های که در این کتاب خود را توصیف می نمایند از همه حالات شان راضی اند و به نعمت هایی که خداوند در اختیارشان قرار داده توجه می نمایند و سپاس گزار هستند. بچه ها کتاب، خود را پر از شگفتی می بینند؛ بنابراین این نوع تفکری که نویسنده در کتاب من آفریده خداوندم گنجانده است، برای بچه ها انگیزه بخش و پرورش دهنده خواهد بود.

در بخشی از متن کتاب می خوانیم:

در این داستان زیبا کوشش می کنم

تا همه توانایی هایم را به کار بگیرم

تا زیبا و زیباتر زندگی کنم

با مهربانی و دوستی و امید

من قدر زندگی را می دانم

من هر روز با امید و اشتیاق زندگی می کنم

اما همواره یک جور نیستم

گاهی عصبانی ام

گاهی اوقات تلخی می کنم

گاهی گریه می کنم

اما شجاع و امیدوارم

دوباره آرام می شوم

دوباره شاد می شوم

من پر از شگفتی ام

کتاب من آفریده خداوندم را نشر برکه در 36 صفحه مصور رنگی، شمارگان هزار نسخه و به بهای 68 هزار تومان برای گروه سنی بالاتر از 7 سال منتشر نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "من آفریده خداوندم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "من آفریده خداوندم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید