لزوم احداث شهرک سلامت در تبریز

به گزارش وبلاگ حسابی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی در راستای احیای حقوق عامه و حفظ حقوق شهروندی بر لزوم احداث شهرک سلامت و انتقال نمایشگاه های خودرو به شهرک خودرو با هدف کاهش ترافیک تاکید نمود.

لزوم احداث شهرک سلامت در تبریز

آقای خلیل الهی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم استان آذربایجان شرقی با بیان این که اغلب فوتی ها در تصادفات رانندگی درون شهری، عابران پیاده هستند و بیش از 60 درصد مجروحان تصادفات رانندگی نیز در بیمارستان ها فوت می نمایند از تشکیل دو کمیته در راستای کاهش آمار مرگ و میر ناشی از تصادفات درون و برون شهری اطلاع داد.

وی بر رسیدگی به شرایط معابر و مناسب سازی آنها، نظارت بر اورژانس بیمارستان ها به وسیله دستگاه های مسئول، تسریع در انتقال مطب پزشکان مرکز شهر تبریز با احداث شهرک سلامت و نیز نمایشگاه های خودرو کلانشهر تبریز به شهرک مبل و خودروی مایان تبریز و افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی در راستای کاهش ترافیک تاکید نمود.

آقای خلیل الهی با اشاره به اینکه وقوع جرم سرقت آثار منفی و نامطلوبی را در سطح جامعه ایجاد می نماید بر لزوم توجه به موضوع پیشگیری و تشکیل کمیته پیشگیری از سرقت تاکید و گفت: نهادها و سازمان ها باید طرح های لازم برای پیشگیری از سرقت را ارائه نمایند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی بعلاوه ساماندهی بچه ها خیابانی و کار را که در معرض آسیب های اجتماعی مختلف قرار دارند از دستگاه های مسئول مطالبه کرد و با اشاره به اینکه شرایط سرویس مدارس سال جاری یکی از گلایه های عمومی از اداره آموزش و پروش استان است بر تسریع در ساماندهی سرویس مدارس تاکید نمود.

وبلاگ حسابی آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "لزوم احداث شهرک سلامت در تبریز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم احداث شهرک سلامت در تبریز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید