عدم امکان برگزاری کلاس های آنلاین علمی کاربردی ، جبران تعطیلی ها در خردادماه

به گزارش وبلاگ حسابی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به مهارتی بودن این دانشگاه و عدم امکان برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین، گفت: به میزان تعطیلی که دانشجویان به دلیل پیک همه گیری کرونا داشته اند، سال بعد در خرداد کلاس آموزشی خواهیم داشت.

عدم امکان برگزاری کلاس های آنلاین علمی کاربردی ، جبران تعطیلی ها در خردادماه

محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ حسابی درباره چگونگی برگزاری کلاس های جبرانی این دانشگاه با توجه به تعطیلات مرتبط با بیماری کرونا، گفت: ما طبق نظر دانشگاه علوم پزشکی استان عمل می کنیم و دانشگاه این هفته تعطیل است.

وی اضافه کرد: به دلیل مهارتی بودن کلاس های دانشگاه جامع علمی کاربردی امکان برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین برای دانشجویان وجود ندارد.

جبران تعطیلی ها در خردادماه

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: پیش بینی نموده ایم به میزان تعطیلی که دانشجویان سال جاری داشته اند سال بعد در خرداد به همین میزان کلاس ها ادامه یابد تا دانشجویان با مشکل روبرو نشوند.

امید در خاتمه گفت: تفاوتی که با دانشگاه های دیگر داریم این است که خوابگاه، سلف و محل های تجمع نداریم و فقط کلاس درس برگزار می گردد که اساساً طبق نظر وزارت بهداشت فعلا این کلاس ها متوقف شده اند. ان شاءالله با فروکش کردن پیک همه گیری کرونا کلاس ها را برگزار می کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

به "عدم امکان برگزاری کلاس های آنلاین علمی کاربردی ، جبران تعطیلی ها در خردادماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم امکان برگزاری کلاس های آنلاین علمی کاربردی ، جبران تعطیلی ها در خردادماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید