شما بگویید؛ قاب محافظ گوشی مورد علاقه شما چیست؟

به گزارش وبلاگ حسابی، گوشی های هوشمند این روزها آنقدر شکننده و گران شده اند که نخستین کار بعد از خریدن آن ها، انتخاب یک قاب محافظ خوب برایشان است. حال پرسشی که از شما داریم این است: قاب محافظ گوشی مورد علاقه شما چیست؟

شما بگویید؛ قاب محافظ گوشی مورد علاقه شما چیست؟

شرکت های فراورینماینده گوشی های هوشمند چند سالی است که به استفاده از شیشه در گوشی ها خود روی آورده اند. این باعث می گردد کاربر بعد از خرید این گوشی ها، نگران صدمات احتمالی باشد که در صورت برخورد گوشی به زمین برای آن به وجود می آید. البته برای ساخت میان رده ها و حتی بسیاری از گوشی های بالارده هم همچنان از پلاستیک استفاده می گردد اما گران شدن شدید هزینه تعمیرات به خصوص تعویض نمایشگر باعث شده کاربران بلافاصله بعد از خرید یک گوشی، به فکر خرید یک قاب محافظ خوب هم باشند.

طبیعتا تلخ ترین اتفاقی که می تواند برای یک کاربر رخ دهد این است که گوشی حدودا 1000 دلاری اش بعد از برخورد به زمین بشکند و دیگر آن جذابیت قبل را نداشته باشد. در نتیجه استفاده از قاب محافظ بسیار در بین کاربران رواج پیدا نموده است به گونه ای که بسیاری از فروشندگان، سود اصلی خود را از راه فروش این لوازم به دست می آورند.

طبق نظرسنجی که وب سایت PhoneArena برگزار نموده، تعیین شده بیش از 80٪ از کاربران این وب سایت برای گوشی های خود از قاب محافظ استفاده می نمایند. یک سری از افراد هم هستند که احساس می نمایند گوشی با قاب محافظ زیبایی خود را از دست خواهد داد یا بیش از مقدار بزرگ می گردد. بنابراین ترجیح می دهند بیشتر در حفاظت از گوشی خود دقت نمایند تا اینکه مجبور شوند گوشی را از حالت زیبای اولیه خارج نمایند.

چه برای گوشی خود قاب محافظ خریداری کنید چه نه، باید این را پذیرفت که گوشی های هوشمند، گجت هایی فوق العاده آسیب پذیر هستند که شاید در صورت برخورد با زمین خراب نشوند و از کار نیفتند، اما صدمات ظاهری زیادی را متحمل می شوند. شرکت های مختلف هم برای اینکه این اتفاقات رخ ندهد، قاب های محافظ زیادی را در انواع و اقسام مختلف فراوری و روانه بازار می نمایند و از کاربران می خواهند که برای محافظت از گوشی خود، آن ها را خریداری نمایند.

برای آن دسته از افرادی هم که به قاب محافظ علاقه ای ندارند، یک سری قاب ها با طرح و رنگ عجیب و گاهی اوقات غیرعادی فراوری می گردد تا ظاهر خاصی به گوشی بدهد. بدین ترتیب مقاومت این افراد هم گاها می شکند و مجبور می شوند یک قاب برای گوشی خود خریداری نمایند. قاب های محافظ بعلاوه تمایل افراد را هم به نوعی به تصویر می کشند. گاهی اوقات می بینیم روی قاب یک گوشی، لوگوی یک تیم باشگاهی قرار گرفته، تصویری از یک شخصیت سریالی یا فیلم سینمایی نقش بسته، یا حتی تصویر یک حیوان روی آن دیده می گردد. کاربران برای اینکه بتوانند تمایلات خود را به نوعی بروز دهند، از این قاب ها استفاده می نمایند.

به شخصه برای انتخاب قاب گوشی، حساسیت زیادی به خرج نمی دهم چرا که یک انتخاب تعیین دارم؛ کیف. یک قاب فوق العاده عالی که نه تنها باعث پوشش بخش پشتی گوشی می گردد بلکه چون مثل کلاسور، قابلیت بسته شدن هم دارد، بیشتر از هر قاب دیگری از نمایشگر گوشی مراقبت می نماید. حتی هنگام دیدنی فیلم و سریال هم می توانم این قاب را تا زده و گوشی را به آن تکیه دهم تا بتوانم به راحتی محتوای مورد نظرم را دیدن کنم.

قاب های سیلیکونی یا فانتزی و شفاف، قاب های خوبی هستند اما هیچ یک از آن ها وقتی گوشی با نمایشگر به زمین برخورد کند، آنطور که می خواهم از گوشی مراقبت نمی نمایند. با این حال نظر شما در این رابطه چیست؟ به کدام نوع از قاب ها علاقه بیشتری دارید و یا فکر می کنید کدام نوع از آن ها می تواند بهتر از گوشی مراقبت کند؟ اگر هم از قاب محافظ استفاده نمی کنید، لطفا علت این موضوع را هم در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

  • قاب سخت و مقاوم
  • قاب سیلیکونی
  • قاب پلاستیکی سفت
  • کیف (کلاسوری
  • قاب شفاف
  • قاب های فانتزی (قاب های خرگوشی، گربه ای و…)
  • قاب های بسیار باریک و سبک
  • قاب های چرمی
  • سایر قاب ها
  • از قاب استفاده نمی کنم

منبع: PhoneArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "شما بگویید؛ قاب محافظ گوشی مورد علاقه شما چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شما بگویید؛ قاب محافظ گوشی مورد علاقه شما چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید