ساخت سریال بلید رانر به وسیله ریدلی اسکات رسما تأیید شد

به گزارش وبلاگ حسابی، ریدلی اسکات سریال بلید رانر 2099 (Blade Runner 2099) را برای استودیوی آمازون خواهد ساخت تا شاهد قدم گذاشتن یکی از محبوب ترین مجموعه های سینمایی به دنیای تلویزیون و پلتفرم های آنلاین باشیم.

ساخت سریال بلید رانر به وسیله ریدلی اسکات رسما تأیید شد

بلید رانر در سال 1982 به یک پدیده فرهنگی تبدیل شد و بسیار بیشتر از یک فیلم سینمایی علمی و تخیلی پیروز تحسین شد و جلب توجه کرد. مؤسسه فیلم آمریکا این فیلم را در زمره یک صد فیلم برتر تمام دوران ها قرار گرفته است و روزنامه گاردین هم در مقاله ای ادعا کرد از نظر عده ای دانشمندان بلید رانر برترین فیلم تاریخ سینما است. در سال 2017 برای این فیلم دنباله ای تحت نام بلید رانر 2049 به کارگردانی دنی ویلنوو روی پرده رفت که با بازخوردهای مثبتی از سوی منتقدان و سینما دوستان روبرو شد. حالا هالیوود ریپورتر در گزارشی از ساخت ادامه ای برای این مجموعه به وسیله استودیوی آمازون خبر داده که ریدلی اسکات وظیفه تهیه کنندگی اجرایی آن را برعهده دارد.

بعضی منابع اعتقاد دارند که اسکات علاوه بر تهیه کنندگی وظیفه کارگردانی چند قسمت از سریال بلید رانر 2099 را هم بر عهده خواهد گرفت. طی سال های اخیر نتفلیکس با سریال های علمی-تخیلی همانند کربن تغییر یافته نظر بسیاری از سینمادوستان را به سمت خود جلب نموده و با توجه به تصمیمات تازه آمازون و اچ بی او احتمالا در سال های 2023 و 2024 شاهد چندین سریال دیستوپیایی و علمی-تخیلی خواهیم بود که برای علاقه مندان به این دست آثار خبر خشنود کننده ای است.

داستان فیلم بلید رانر در سال 2019 رقم می خورد و دکارد (با بازی هریسون فورد) از طرف نیروهای پلیس لس آنجلس در سال 2019 مأموریت دارد تا با شناسایی و تعقیب چند آدم مصنوعی (ملقب به رپلیکانت) که حضورشان روی کره زمین ممنوع است، آن ها را از بین ببرد. این آدم مصنوعی های یاغی به آگاهی فراتر از پیش بینی ها دست پیدا نموده اند و با ورود به شهر لس آنجلس و نفوذ به شرکت سازنده شان قصد دارند نظم حاکم بر دنیای پساآخرالزمانی اطراف خود را برهم بزنند.

منبع: HollywoodReporter

منبع: دیجیکالا مگ

به "ساخت سریال بلید رانر به وسیله ریدلی اسکات رسما تأیید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت سریال بلید رانر به وسیله ریدلی اسکات رسما تأیید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید