ایجاد درمانگاه ویژه برای آسیب دیدگان اجتماعی به وسیله شهرداری تهران ، ظرفیت این درمانگاه 50 تخت است

به گزارش وبلاگ حسابی، مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران خاطرنشان کرد که به زودی درمانگاه یاور شهر 9 با ظرفیت 50 تخت درمانی راه اندازی خواهد شد.

ایجاد درمانگاه ویژه برای آسیب دیدگان اجتماعی به وسیله شهرداری تهران ، ظرفیت این درمانگاه 50 تخت است

به گزارش وبلاگ حسابی، احمد احمدی صدر با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر کادر درمان و بهیاران به صورت شبانه روزی در یاورشهر 9 حضور دارند و دو پزشک نیز در نوبت روز و یک پزشک در نوبت شب به مددجویان و آسیب دیدگان اجتماعی حاضر در این مرکز، خدمات درمانی ارائه می دهند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران اضافه نمود: تجهیزات بهداشتی و درمانی مرکز یاورشهر 9 آماده شده است و طبق برنامه ریزی های انجام شده، اوایل تابستان 1402، فاز نخست این درمانگاه به مساحت 150 مترمربع به بهره برداری می رسد. ضمن آنکه در نظر داریم در فاز دوم این پروژه، 400 مترمربع دیگر نیز به مساحت درمانگاه اضافه نموده گردد.

او در سرانجام مطرح کرد: در حال حاضر مددکاران و مشاوران در یاورشهر9 مستقر هستند. از همین رو در نظر داریم یک محیط مناسب دیگری نیز همجوار مرکز بهداشتی درمانی یاور شهر9 برای کادر درمان، مددکاران و مشاوران این مرکز مدرن فراهم کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "ایجاد درمانگاه ویژه برای آسیب دیدگان اجتماعی به وسیله شهرداری تهران ، ظرفیت این درمانگاه 50 تخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد درمانگاه ویژه برای آسیب دیدگان اجتماعی به وسیله شهرداری تهران ، ظرفیت این درمانگاه 50 تخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید