اقدام فوق العاده عجیب یک مرد برای پیدا کردن موبایلش

به گزارش وبلاگ حسابی، طی چهار روز بیش از 2 میلیون لیتر آب از سد پارالکوت (Paralkot) در هند تخلیه شد تا یک مقام رسمی این کشور گوشی تلفن سامسونگ خود را که هنگام سلفی گرفتن از دستش افتاده بود، از آن بیرون بیاورد. راجش ویشواس (Rajesh Vishwas)، بازرس مواد غذایی محلی که به خاطر این کار تعلیق شده در کشوری دست به این اقدام عجیب زد که مستعد خشکسالی است و آب در آن کالایی گرانبها تلقی می گردد.

اقدام فوق العاده عجیب یک مرد برای پیدا کردن موبایلش

بعدازظهر یکشنبه گذشته ویشواس 32 ساله به همراه دوستانش بیرون رفته بود که در این منقطه دیدنی در استان چاتیسگارویت در مرکز هند موبایل مدل سامسونگ گلکسی S23 اولترا، از دستش لیز خورد و افتاد. این موبایل 1200 دلاری که از مدل های تازه سامسونگ است ظاهرا باعث شد که این مقام رسمی کشور هند تصمیم بگیرد آن را به هر شکل ممکن احیا کند.

در یک بیانیه ویدئویی که به وسیله ایندین اکسپرس به اشتراک گذاشته شده است، ویشواس گفت که در کوشش برای بازیابی تلفن همراه خود، یک پمپ دیزل اجاره نموده تا مقداری آب را به کانال مجاور تخلیه کند و این کار را پس از درخواست اجازه از یک افسر زیربخش انجام داده است.

او بعلاوه گفت که ابتدا چند روستایی که آنها را می شناخت دو روز در دریاچه پشت سد غواصی کردند اما به علت حجم زیاد آب نتوانستند به آن دسترسی پیدا نمایند. بنابراین آقای ویشواس یک پمپ دیزل اجاره کرد و حدود 2 میلیون لیتر آب را طی دو روز دیگر تخلیه کرد. طبق برآوردها، این مقدار آب برای آبیاری 1500 هکتار زمین کشاورزی کافی بود.

آن طور که در ابلاغیه تعلیق ویشواس تعیین است، او مجوز تخلیه آب را دریافت ننموده بود. با این حال، ویشواس در بیانیه ویدیویی خود اصرار دارد که آبی که تخلیه نموده از قسمت سرریز سد بوده که در هر صورت قابل استفاده نیست.

طبق گزارش هایی که در رسانه های خبری هند منتشر شده است، زمانی که گوشی آقای ویشواس پیدا شد غیرقابل استفاده بود و بعد از خبرساز شدن این اقدام عجیب در سرتاسر کشور، او به علت سوءاستفاده از موقعیت و هدر دادن میلیون ها لیتر آب در زمان گرمای شدید، از سمت خود برکنار شد.

این حادثه باعث انتقادهای گسترده صاحبنظران و سیاستمداران برجسته شد.

منبع: روزیاتو

منبع: فرارو

به "اقدام فوق العاده عجیب یک مرد برای پیدا کردن موبایلش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقدام فوق العاده عجیب یک مرد برای پیدا کردن موبایلش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید