اخبار اقتصادی

چینی ها این آیفون را دوست ندارند، عکس

زومیت نوشت: هرچند اپل برای پیش فروش خانواده آیفون 15 روی بازار چین حساب زیادی باز کرده بود، به نظر می رسد اوضاع مطابق میلش نیست.

25 مهر 1402

غذایی برای عروسی و عزا

روح الله محمدی ـ معاون میراث فرهنگی استان اردبیل ـ در باره این غذای محلی گفت: باسدیرما پلو که در گویش محلی به آن باستیرما پلو (باسترما) نیز گفته می شود، نوعی غذای محلی و بومی مختص آذربایجان است که در استان اردبیل رواج بیشتری دارد. باسدیرما یک واژه آذری...

20 مهر 1402

پاییز این غذاهای محلی را بخورید!

یکی از جلوه های سبک زندگی بومی مردمان برگو که به ایام سرد سال در شب های بلند پاییز و زمستان اختصاص دارد، تهیه و صرف غذایی محلی به نام کف بیخی است.

9 مهر 1402

تهرانی ها 1040 پروژه عمرانی و خدماتی را به شهرداری تهران معرفی کردند ، سرنوشت این پروژه ها چه می شود؟

سخنگوی شهرداری تهران گفت: بر اساس رأی 350 هزار شهروند تهرانی در کمپین من شهردارم، 1040 پروژه اولویت دار متمرکز بر توسعه محلی برگزیده شد.

27 شهریور 1402

فرستادن بقایای انسانهای باستانی به فضا انتقاداتی را به همراه داشت

ایلنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، فرستادن بقایای انسانهای باستانی به فضا انتقاداتی را به همراه داشت.

22 شهریور 1402

فاز سوم خدمات سیم کارت هوشمند، ترابرد شماره و خدمات 5G به سبد محصولات شاتل موبایل اضافه می گردد

مدیرعامل شاتل موبایل از انتها فاز آزمایشی و عرضه رسمی خدمات نسل پنجم تلفن همراه (5G)، VoLTE، راه اندازی فاز سوم خدمات ، عرضه فاز دوم خدمات همگرای ثابت و سیار، امکان ترابرد شماره به شاتل موبایل و صادرات فناوری، به عنوان برنامه های پیش روی این اپراتور تلفن...

19 شهریور 1402

تزئینات درخت کریسمس شامل چه چیزهایی می شود؟

تزئین درخت کریسمس یکی از مجذوب کننده ترین فعالیت ها در جشن کریسمس است. درخت کریسمس با تزئینات منحصر به فرد و مجذوب کننده، فضای عید ژانویه را به خانه آورده و فضایی مبهوت از شادی و جشن را ایجاد می کند. ایران شادی ، مرکز خرید تزیینات کریسمس ، کریسمس و درخت...

18 شهریور 1402

فهرست خودروهای سواری دست دوم مجاز برای واردات اعلام شد

فهرست خودروهای سواری دست دوم که امکان واردات به کشور را دارند، نهایی و اعلام شد. واردات خودروهای دست دوم با توجه به شرایط حاکم بر بازار خودرو در دستور­ کار سیاست گذار نهاده شد. آیین نامه اجرایی واردات محصولات کارکرده برندهای جهانی خودروساز از طرف صمت...

14 شهریور 1402

فنر تورم اجاره پرید، خوراک و پوشاک بالابرنده های تورم

طبق داده های مرکز آمار ایران، یکی از عوامل رشد دوباره تورم ماهانه و نقطه ای خوراک و اجاره بودند.

9 شهریور 1402

غذای دانشجویان متنوع می شود ؛ قیمت های متفاوت برای انواع غذا ، چند درصد مبلغ غذا را باید دانشجو بپردازد؟

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از تنوع بخشی غذاهای دانشجویی در سال جاری خبر داد و گفت: قیمت ها بسته به نوع غذاها متفاوت خواهد بود.

8 شهریور 1402

رئیس بانک بریکس: در آینده نزدیک به ایران سفر می کنم

مهدی صفری معاون دیپلماسی مالی وزارت امور خارجه در حاشیه نشست سران بریکس در آفریقای جنوبی با خانم دیلما روسف رئیس بانک توسعه نوین (بانک بریکس) تبادل نظر کرد.

4 شهریور 1402

باور کردنی نیست، اما شما روی کوهی از طلا ایستاده اید

در حالی که مشغول خواندن این متن هستید، می توان گفت که شما روی یک معدن طلا ایستاده اید. بر اساس محاسبات صورت گرفته، آنقدر طلا در کره زمین هست که می توان سرتاسر سطح این سیاره را تا عمق 50 سانتی متری با طلا پوشاند.

3 شهریور 1402

خارش کف دست نشانه چیست؟

حتما شنیده اید یا دیده اید افرادی را که خارش کف دست را نشانه به دست آوردن پول می دانند، اما این موضوع حقیقت نداشته و خارش کف دست دلیل دیگری دارد.

29 مرداد 1402

دیگر از زندگی لذتی نمی برید؟ این مطلب برای شماست

اغلب تصور می گردد اگر فردی افسرده باشد در اغلب موارد احساس غم و اندوه می نماید. با این وجود، آن چه بسیاری متوجه آن نمی شوند این است که این موارد تنها علائم افسردگی نیستند. یکی دیگر از علائم افسردگی که گاهی اوقات نادیده گرفته می گردد وجود این احساس است...

26 مرداد 1402

وزیر کشور: اگر کسی به سرود و پرچم کشورش احترام نگذارد چه تلقی می شود از او داشت؟

احمد وحیدی گفت: اگر کسی به کشور، سرود و پرچم خود احترام نگذارد چه تلقی ای از این فرد می شود داشت؟ این فرد حتما دچار مشکل هویتی شده است.

22 مرداد 1402

توقف مذاکرات استقلال با ستاره مدنظر نکونام ، بازیکنان استقلال کوتاه نیامدند!

مذاکرات باشگاه استقلال با تورس برای اضافه کردن این بازیکن به ترکیب تیم آبی متوقف شد.

22 مرداد 1402

تیم رباتیک دانش آموزی ایران در راه پکن

سرپرست تیم رباتیک دانش آموزان ایران در مسابقات 2023پکن با اشاره به اینکه تیم ایران 16مرداد راهی پکن می گردد، گفت: مسابقات 20،21 و 22 مرداد برگزار و ایران در 5 لیگ با سایر کشورها رقابت می نماید.

10 مرداد 1402

فردا ادارات و بانک این استان ساعت 12 تعطیل می شوند

رئیس امور آزمایشگاه های اداره کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی گفت: به علت استمرار آلودگی هوا و پیش بینی افزایش آلاینده های جوی از ظهر یکشنبه (فردا)، سرانجام کار ادارات و بانک های این استان در این روز ساعت 12 ظهر معین شده است.

8 مرداد 1402

هتل دنیز این بوتیک باکو؛ اقامتگاهی زیبا در نزدیکی جاذبه های مهم و تاریخی شهر

هتل دنیز این بوتیک باکو، هتل فوق العاده زیبا در باکو است که در برترین موقعیت مکانی واقع شده و برترین امکانات رفاهی را برای مهمانان فراهم نموده است. این هتل به وسیله جاذبه های مهم و تاریخی باکو احاطه شده و فاصله بسیار کمی تا ساحل و مراکز خرید باکو دارد....

3 مرداد 1402

کتاب اکتشافات بزرگ: شش نوآوری که دنیا مدرن را ساخت منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، در کتاب اکتشافات بزرگ: شش نوآوری که دنیا مدرن را ساخت، مسیر مهم ترین اختراعات بشر را دنبال می کنیم و می بینیم چطور یک ایده خوب، منجر به پدیدآمدن ایده های خوب و مفید دیگر می گردد که زندگی ما را دگرگون می نمایند.

1 مرداد 1402
تعداد: (335)