ویلی تراکتور مشهور دوباره عزم سفر نموده است!

به گزارش وبلاگ حسابی، ویلی تراکتور

همواره در گوشه و کنار جهان خبرهای جالبی راجع به افرادی که با سفرهایشان به دور جهان شگفتی ساز می شوند می شنویم، این بار خبر سفر ماجراجوی سالمند اهل کشور آلمان ملقب به ویلی تراکتور، خبرساز شده است. همراه خبرنگاران باشید تا از جهانی این مرد 81 ساله و ماجراجویی های او بیشتر بدانید:

ویلی تراکتور مشهور دوباره عزم سفر نموده است!

شاید نام ویلی تراکتور برای ایرانی ها زیاد آشنا نباشد اما در اروپا و حتی آمریکا به مقدار ای شناخته شده که خبر سفر دوباره او در همه جا به چشم می خورد. وینفرید لانگر که به او لقب ویلی تراکتور را داده اند، مردی 81 ساله است که به همراه تراکتورش سفر می نماید و به همین علت به او این لقب را داده اند.

این سالمند بازنشسته مدتی پیش سفری به مایورکا و دماغه شمالی در نروژ کرد و این بار می خواهد به سنت پترزبورگ روسیه سفر کند. او در روز 20 اردیبهشت، زادگاهش یعنی لاونفورده (Lauenförde) در استان نیدرزاکسن را ترک کرد و به وسیله همشهریانش بدرقه شد.

تخمین زده شده است که سفر ویلی تراکتور به سنت پترزبورگ حدود 4 ماه طول بکشد و در این مدت و در تمام سفرش قرار است در کاروانی که به پشت تراکتور خود وصل نموده است، اقامت کند و بخوابد. او تا حالا با تراکتور خود که حداکثر سرعت آن 18 کیلومتر در ساعت است، سفرهایی به اتریش، سوییس، جزیره مایورکا در اسپانیا و دماغه شمالی داشته است و نظر رسانه های زیادی را جلب نموده است.

دختر ویلی می گوید: این سفرها باعث زنده نگه داشتن پدرم شده اند و امیدوارم دوباره مثل قبل سالم و خرسند به خانه برگردد اما خود ویلی گفته است که بازنشسته نخواهد شد و آرزو دارد تا بتواند با تراکتور از قاره اروپا خارج شده و با کشتی به آرژانتین برود. ماجراجویی های این مرد سالمند و علاقه بی حد و حصر او به سفر با این وسیله، باعث معروفیت او در رسانه های شده و حتی هنگام سفر به دماغه شمالی، فیلم مستندی از او ساخته شده است.

البته این آقای خوش ذوق تنها فرد ماجراجوی سالمند نیست، در سال 2017 هم شخصی به نام هایدی هترز که 77 سال سن داشت با اتومبیل هودسون قدیمی خود توانست دور جهان را در 2 سال بگردد.

منبع: الی گشت

به "ویلی تراکتور مشهور دوباره عزم سفر نموده است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویلی تراکتور مشهور دوباره عزم سفر نموده است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید