واقعا جواب مردم را نمی توانیم بدهیم ، چگونه قیمت یک خودرو در کمتر از دو ماه به 400 میلیون تومان می رسد؟

به گزارش وبلاگ حسابی، یک عضو کمیسیون مالی مجلس شورای اسلامی گفت: چطور می گردد قیمت خودرویی مثل پراید در کمتر از دو ماه به 350 تا 400 میلیون تومان برسد؛ این قیمت چگونه معین می گردد و چه افراد و گروهی و تشکیلات و احزابی نقش دارند؟ واقعا نمی توانیم جواب مردم را بدهیم.

واقعا جواب مردم را نمی توانیم بدهیم ، چگونه قیمت یک خودرو در کمتر از دو ماه به 400 میلیون تومان می رسد؟

به گزارش وبلاگ حسابی، فتح الله توسلی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در تذکری اضافه نمود: همه از شرایط اسف بار بازار خودرو خبر داریم؛ در کمتر از یک ماه گذشته قیمت بعضی از خودروها 300 میلیون اضافه شده که هیچ توجیهی ندارد. آیا کسی جوابگوی این شرایط در کشور است؟ ما که نمی توانیم جواب مردم را بدهیم.

وی ادامه داد: چطور می گردد قیمت خودرویی مثل پراید در کمتر از دو ماه به 350 تا 400 میلیون برسد؛ این قیمت چگونه معین می گردد و چه افراد و گروهی و تشکیلات و احزابی نقش دارند؟ واقعا نمی توانیم جواب مردم را بدهیم.

توسلی از رییس مجلس خواست که مجلس به موضوع افزایش قیمت خوردو ورود کند.

  • توضیحات مدیرعامل سایپا درباره واردات چانگان | این خودرو با این قیمت نوش جان ثبت نام کنندگان
منبع: همشهری آنلاین

به "واقعا جواب مردم را نمی توانیم بدهیم ، چگونه قیمت یک خودرو در کمتر از دو ماه به 400 میلیون تومان می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واقعا جواب مردم را نمی توانیم بدهیم ، چگونه قیمت یک خودرو در کمتر از دو ماه به 400 میلیون تومان می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید