همکاری سازمان امور استخدامی با معاونت علمی برای تحول اشتغال دانش آموختگان

به گزارش وبلاگ حسابی، معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری با اشاره به دستاورد های شرکت های دانش بنیان در حوزه های قبل و بعد از اشتغال، گفت: سازمان امور استخدامی با این محصولات می تواند تحولات جدی در حوزه اشتغال دانش آموختگان در دستگاه ها ایجاد کند.

همکاری سازمان امور استخدامی با معاونت علمی برای تحول اشتغال دانش آموختگان

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ حسابی، سورنا ستاری امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران ساخت در جمع وبلاگ حسابی با اشاره به همکاری و تعامل سازمان امور استخدامی با معاونت علمی، اضافه کرد: یکی از رویکرد های نو این سازمان تحولات جدی در زمینه استخدام در دستگاه ها است؛ چرا که ما شرکت های زیادی داریم که در حوزه های اشتغال آفرینی فعال هستند و ضروری است سازمان امور استخدامی وارد این عرصه گردد.

وی با اشاره به فراوری محصولات متنوع شرکت های دانش بنیان در حوزه های مرتبط با فعالیت های دانشگاه ها، کارآموزی ها و نحوه استخدام فارغ التحصیلان دانشگاهی، اظهار کرد: بخشی از این محصولات مربوط به حوزه های قبل از اشتغال و بخش عمده دیگر آن مربوط به بعد از اشتغال است که شامل پایش هایی می گردد که بعد از اشتغال از سوی سازمان امور استخدامی بر روی کارمندان انجام می گردد.

ستاری خاطر نشان کرد: این حوزه، حوزه نسبتا نوی در کشور است که هم می تواند اشتغال آفرینی کند و هم موجب تحولات جدی در کشور خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "همکاری سازمان امور استخدامی با معاونت علمی برای تحول اشتغال دانش آموختگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری سازمان امور استخدامی با معاونت علمی برای تحول اشتغال دانش آموختگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید