همدلی به سبک راننده کامیون بامرام

به گزارش وبلاگ حسابی، اگر آنهایی که کاری به کار کسی ندارند و در زندگی فقط به فکر خودشان هستند را کنار بگذاریم، خیلی از افراد هستند که در هر شغل و جایگاهی که باشند، سعی می نمایند به دیگران هم خیری برسانند تا جهان را به جای بهتر و زیباتری برای زندگی تبدیل نمایند.

همدلی به سبک راننده کامیون بامرام

به گزارش اگر آنهایی که کاری به کار کسی ندارند و در زندگی فقط به فکر خودشان هستند را کنار بگذاریم، خیلی از افراد هستند که در هر شغل و جایگاهی که باشند، سعی می نمایند به دیگران هم خیری برسانند تا جهان را به جای بهتر و زیباتری برای زندگی تبدیل نمایند.

آدم هایی که شاید از مال جهان هم چیز زیادی نداشته باشند، اما دلشان دریاست و روح بزرگی دارند و مهر و مهربانی را در جامعه پراکنده می نمایند. مثل این راننده کامیون خوش فکر و دریادل که اسباب منزل بچه های بی سرپرست و فاقد شغل و همینطور جهیزیه عروس و دامادها را به رایگان جابه جا می نماید. هم دست نیازمندان را می گیرد و هم به سهم خودش ازدواج جوانان را آسان و آنها را تشویق به ازدواج می نماید.

به هر حال خیلی از ما می دانیم که همین جا به جایی وسایل چقدر هزینه دارد و خیلی ها با اینکه پولی برای پرداخت این هزینه ندارند، اما مجبور به جا به جایی هستند. اگر هر کدام از ما به مقدار این راننده کامیون خوش قلب، از اطرافیان خود دستگیری کنیم و هوای زوج های جوان را داشته باشیم، آیا جهان روی زیباتری از خود را نشان مان نمی دهد؟

منبع: همشهری آنلاین

به "همدلی به سبک راننده کامیون بامرام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدلی به سبک راننده کامیون بامرام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید