نسخه نو و آمریکایی مردی به نام اتو با بازی تام هنکس

به گزارش وبلاگ حسابی، مردی به نام اتو A Man Called Otto یک فیلم کمدی-درام محصول سال 2022 به کارگردانی مارک فورستر بر اساس فیلمنامه ای از دیوید مگی است. این دومین اقتباس سینمایی از رمان مردی به نام اوه است که رمانش را فردریک بکمن نوشته است. نسخه قبلی سوئدی بود و به همین نام در سال 2015 به نویسندگی و کارگردانی هانس هولم ساخته شد. در این فیلم تام هنکس در نقش اصلی با ماریانا تروینو، ریچل کلر و مانوئل گارسیا رولفو همبازی شده.

نسخه نو و آمریکایی مردی به نام اتو با بازی تام هنکس

داستان کلی فیلم این است که اتو اندرسون 60 ساله بداخلاق پس از مرگ همسرش و اجبار به بازنشستگی از شغل نزدیک به 40 ساله خود تصمیم می گیرد به زندگی خود انتها دهد. اما کوشش های او دائماً به وسیله همسایگان نو پرهیاهویش قطع می گردد، که منجر به یک دوستی غیرمنتظره می گردد زیرا آنها او را به چالش می کشند تا جنبه روشن تر همه چیز را ببیند.

وقتی یک کتاب پرفروش بین المللی وجود داشته باشد که به مدت 42 هفته در لیست پرفروش های نیویورک تایمز باشد و سپس به یک فیلم سوئدی نامزد چند جایزه اسکار تبدیل گردد که سومین فیلم پیروز در تاریخ کشور گردد، ممکن است تعجب کنید که چه چیزی نیازی به یک بازسازی آمریکایی به زبان انگلیسی باید باشد.

پاسخ این است که فرصتی برای دادن نقشی به تام هنکس که بتواند با آن بتازد و مهمتر از آن، داستانی بسیار انسانی، اغلب خنده دار و شخصیت محور را دوباره به صورت دیگری ببینید!

مردی به نام اتو بعلاوه از یک بازیگر مکمل قوی بهره می برد: ستاره مکزیکی ماریانا تروینو که نقش ماریسول، همسایه نوی که با شوهری دوست داشتنی، تامی (مانوئل گارسیا-رولفو) در آن طرف خیابان نقل مکان نموده است.

فورستر و مگی بعلاوه از فلاش بک های اتو کوچکتر (با بازی کوچکترین پسر واقعی هنکس و ترومن هنکس غیرعادی) و سونیا (ریچل کلر) در هنگام دیدار، ازدواج، تحمل تراژدی و زندگی مشترک استفاده می نمایند.

فلاش بک ها مزاحم نیستند و واقعاً به درک ما از اینکه اتو چه کسی بود و شاید چرایی تبدیل شدن او به شکل کنونی، یاری می نمایند.

مایک بیربیگلیا به عنوان نماینده یک شرکت املاک و مستغلات در نقش یک شرور حضور دارد، اما شخصیت او بسیار تک بعدی است.

فیلمبرداری خوب ماتیاس کونیگزویزر نیازهای در حال تغییر سبک بصری فیلم را به خوبی برآورده می نماید.

آهنگی از ریتا ویلسون و دیوید هاجز، Til Youre Home در انتها یک آهنگ عالی است و قبلاً در لیست نهایی اسکار قرار گرفته است.

منبع: یک پزشک

به "نسخه نو و آمریکایی مردی به نام اتو با بازی تام هنکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه نو و آمریکایی مردی به نام اتو با بازی تام هنکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید