منچستریونایتد 0 ، منچسترسیتی 2؛ یک عملکرد فاجعه بار دیگر

به گزارش وبلاگ حسابی، خبرگزاری خبرنگاران- منچستریونایتد در یک بازی حساس خانگی مقابل منچسترسیتی باخت.

منچستریونایتد 0 ، منچسترسیتی 2؛ یک عملکرد فاجعه بار دیگر

به گزارش وبلاگ حسابی، منچسترسیتی با ارائه یک نمایش قوی، با اقتدار همشهری خود را شکست داد. کیفیت سیتیزن ها برای تیم میزبان به حدی زیاد بود، که انگار تیم گواردیولا مقابل یک تیم درجه دو قرار گرفته بود. منچستریونایتد امروز در حساس ترین بازی این هفته فوتبال انگلیس و حتی اروپا در استادیوم اولدترافورد میزبان منچسترسیتی بود که در نهایت این بازی با نتیجه 2-0 به سود شاگردان پپ گواردیولا سرانجام یافت.

منچستر سیتی شروعی طوفانی داشت و توانست در همان لحظات ابتدایی بازی به گل اول دست پیدا کند. در دقیقه 7 ارسال ژائو کانسلو به روی دروازه با گل به خودی عجیب اریک بایی همراه شد تا تیم پپ گواردیولا با یک گل پیش بیفتد. در دقیقه 22 اشتباهات پیاپی مدافعان منچسترسیتی می توانست دوباره برای این دردسرساز گردد اما نهایتاً هر طور که بود ویکتور لیندلوف توپ را از جلوی پای کوین دی بروین به کرنر فرستاد.

در دقیقه 26 اولین موقعیت مهم منچستریونایتد خلق شد. ارسال لوک شاو به روی دروازه با ضربه والی کریستیانو رونالدو همراه شد اما ادرسون واکنش خوبی داشت و توپ را دور کرد. در دقیقه 29 منچسترسیتی تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت اما ضربه گابریل ژسوس با واکنش استثنایی داوید دخیا به کرنر فرستاده شد. چند ثانیه بعد باز هم دخیا این بار روی شوت کانسلو دروازه یونایتد را نجات داد.

در دقیقه 34 باز هم داوید دخیا اجازه نداد اختلاف به بیش از یک گل افزایش پیدا کند. ضربه کوین دی بروین با واکنش فوق العاده دخیا به کرنر فرستاده شد. باز هم چند ثانیه بعد دروازه بان اسپانیایی نجات بخش ظاهر شد و این بار روی ضربه گابریل ژسوس واکنشی عالی داشت. در حالی که بازی به لحظات سرانجامی خود در نیمه اول نزدیک می شد منچسترسیتی توانست گل دوم را هم به ثمر برساند. ارسال ژائو کانسلو به روی دروازه با ضربه تمام کننده برناردو سیلوا همراه شد تا نیمه اول 2-0 تمام گردد. البته داوید دخیا نیز روی این گل بی تقصیر نبود.

نیمه دوم متعادل شروع شد اما باز هم منچسترسیتی فزونی نسبی نسبت به یونایتد داشت. در دقیقه 66 اما باز هم این سیتی بود که می توانست به گل دست پیدا کند ولی کنترل و ضربه بد ایلکای گوندوگان باعث شد این فرصت برای شاگردان پپ گواردیولا از دست برود. در دقیقه 76 باز هم این کوین دی بروین بود که فرصت داشت دروازه منچستریونایتد را باز کند اما ضربه والی و عجیب او با اختلاف زیاد از کنار دروازه داوید دخیا به بیرون رفت.

در دقیقه 81 بدشانسی باعث شد منچسترسیتی نتواند گل سوم را وارد دروازه یونایتد کند. حرکت فوق العاده فیل فودن با ضربه این بازیکن همراه شد که توپ با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. در دقیقه 87 این بار جان استونز پیش تاخته بود که می توانست دروازه منچستریونایتد را باز کند اما ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار ناچیز از کنار دروازه داوید دخیا به بیرون رفت. در ادامه نیز منچسترسیتی توپ و میدان را در اختیار داشت اما اتفاق دیگری رخ نداد تا بازی با همان دو گل به سود شاگردان پپ گواردیولا به اتمام برسد.

توضیح گل ها:

منچستریونایتد 0-1 منچسترسیتی؛ بایی (7): روی ارسال کانسلو از کنار نقطه کرنر، بایی کوشش کرد با تکل خود توپ را دفع کند ولی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

منچستریونایتد 0-2 منچسترسیتی؛ سیلوا (45): کانسلو ارسال قطری بلندی به تیر دوم داشت که توپ از همه گذشت و حتی شاو هم بی خبر از پشت خود، توپ را رها کرد تا سیلوا با ضربه پای چپ خود از زاویه بسته و روی غافلگیری دخیا، حساب کار را 2-0 کند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "منچستریونایتد 0 ، منچسترسیتی 2؛ یک عملکرد فاجعه بار دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد 0 ، منچسترسیتی 2؛ یک عملکرد فاجعه بار دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید