چلسی ، لیل؛ حریف گمنام فرانسوی در تور مدافع عنوان قهرمانی

به گزارش وبلاگ حسابی، مدافع عنوان قهرمانی برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان کار چندان سختی ندارد.

چلسی ، لیل؛ حریف گمنام فرانسوی در تور مدافع عنوان قهرمانی

به گزارش وبلاگ حسابی، چلسی مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا باید در مرحله یک هشتم نهایی برابر لیل فرانسه قرار گیرد. چلسی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بعد از یوونتوس در رده دوم نهاده شد تا برابر لیل قهرمان فصل قبل لیگ فرانسه به میدان رود.

چلسی در 5 ملاقات اخیر خود در تمامی رقابت ها به پیروزی رسیده است. قهرمانی در جام جهانی باشگاه ها در امارات روحیه این تیم را بالا برده است و حالا تیم توماس توخل در پی این است که بتواند راهی هشت تیم برتر گردد.

تغییر چندانی در شکل خانگی چلسی در استادیوم خانگی خود یعنی استمفورد بریج ایجاد نشده است، آبی ها در چهار بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا بدون گل خورده پیروز شده اند و از سپتامبر تا کنون شاگردان توخل هیچ شکستی را در خانه متحمل نشده اند.

لیل که آغاز ضعیفی در لیگ قهرمانان داشت و همگان منتظر حذف زودهنگام این تیم از لیگ قهرمانان بودند توانست به لطف درخشش جاناتان دیوید، سهمیه حضور در مرحله حذفی را به دست بیاورد. البته این تیم در شرایط خوبی نیست. لیل با تنها دو برد از هفت بازی اخیر خود در تمام رقابت ها به مرکز انگلیس سفر می نماید. لیل تنها یک بار در لیگ قهرمانان اروپا به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده است که در فصل 07-2006 بوده است.

میسون مونت بازیساز چلسی هنوز با آسیب مچ پا دست و پنجه نرم می نماید و احتمالاً برای فینال جام اتحادیه با لیورپول آماده می گردد. سزار آزپیلیکوئتا و کالوم هادسون اودوی نیز مصدومیت هایی در روزهای اخیر داشتند. بعلاوه عملکرد ضعیف روملو لوکاکو در روزهای اخیر ممکن است سبب گردد تا تیمو ورنر به جای او در زمین حاضر گردد.

در دیگر ملاقات ویارئال در خانه به ملاقات یوونتوس می رود. زیردریایی های زرد در گروه F پس از منچستریونایتد در رده دوم نهاده شدند و به این مرحله رسیدند، در حالی که یووه بالاتر از چلسی مدافع عنوان قهرمانی در صدر گروه H نهاده شد. موفقیت امری در رقابت های قاره ای اروپا بی نظیر است، اما سرمربی سابق آرسنال و پاری سن ژرمن بیش از هر کسی مطلع است که تیمش ضعیف ترین تیم برای بالا بردن جام لیگ قهرمانان اروپاست.

در طرف مقابل یووه بار دیگر در سری آ آغاز به تزلزل نموده است و برای این مسابقه شرایط خوبی ندارد. این هفته یوونتوس مجبور شد به تساوی 1-1 با تورینو در دربی تورین بسنده کند.

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 96-1995 هشتمین حضور متوالی خود را در دور حذفی سپری می نمایند اما نفرین یک شانزدهم نهایی آنها را در دو سال گذشته آزار داده است. شکست در این مرحله برابر لیون در سال 2020 و شکست ناامیدنماینده برابر پورتو در سال گذشته باعث شده است تا یووه دو سال پیاپی در یک هشتم نهایی حذف گردد و حالا آلگری امیدوار است سال جاری این فرایند وجود نداشته باشد و تیمش بتواند حریف اسپانیایی را کنار بزند.

با این حال، هفت بازی بدون باخت در همه رقابت ها چیزی نیست که بتوان از آن غافل شد و حالا یووه برای اولین بار با ویارئال به رقابت خواهد پرداخت، زیرا زیردریایی زرد در یک بازی محبت آمیز بانوی پیر را در سال 2009 شکست داده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "چلسی ، لیل؛ حریف گمنام فرانسوی در تور مدافع عنوان قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چلسی ، لیل؛ حریف گمنام فرانسوی در تور مدافع عنوان قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید