مدیر طراحی تراشه های اپل به شرکت اینتل پیوست

به گزارش وبلاگ حسابی، جف ویلکاکس، مدیر معماری سیستم مک اپل که مسؤول نظارت بر انتقال تراشه های مک به تراشه ی اختصاصی اپل بوده، این شرکت را ترک کرد و در پی ماجراجویی تازه خود به شرکت اینتل پیوست. به گزارش Toms Hardware، اینتل جف ویلکاکس را به عنوان مدیر ارشد فناوری گروه مهندسی طراحی شرکت خود استخدام کرده است. باید خاطر نشان کنیم که این مقام سابق اپل به انتقال مک به سمت تراشه اختصاصی سیلیکون اپل کمک کرد که اکنون قلب تپنده مک بوک ایر، مک بوک پرو، مک مینی و آی مک را تشکیل می دهد.

مدیر طراحی تراشه های اپل به شرکت اینتل پیوست
  • اپل احتمالا مهاجرت به تراشه های اختصاصی اش را تا WWDC 2022 تمام می کند

به تازگی اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه اپل در تلاش برای حفظ کارمندان بااستعداد خود، سهام آن ها را تا سقف 180000 دلار افزایش می دهد. با این حال، به نظر می رسد که اینتل ممکن است به جف ویلکاکس پیشنهاد بهتری داده باشد، زیرا او اکنون مسؤولیت طراحی معماری تراشه های اینتل را بر عهده گرفته است. او در هفته های گذشته این اقدام خود را با انتشار پستی در لینکدین گفت:

پس از هشت سال شگفت انگیز، تصمیم گرفتم اپل را ترک کنم و چالش های تازهتری را در زندگی خود تجربه کنم. طی این مدت، همواره از اینکه عضوی از خانواده شگفت انگیز اپل بودم به خود افتخار می کنم. به هر حال این یک جهت باورنکردنی در زندگی من بوده و من کاملا افتخار می کنم که با تراشه های M1 ،M1 پرو و مکس و انتقال به آن ها به اوج خود رسید. دلتنگ تمام همکاران و دوستان خود در اپل خواهم شد اما مشتاقانه منتظر ماجراجویی بعدی خود هستم که از اول سال آغاز می شود.

  • اینتل از نسل دوازدهم پردازنده های دسکتاپ و لپ تاپ و پردازنده های گرافیکی Arc رونمایی کرد

جف ویلکاکس همچنین با انتشار پست دیگری در لینکدین، از سمت تازه خود در شرکت اینتل گفت: خوشحالم اعلام کنم که از این پس به عنوان مدیر ارشد فناوری گروه مهندسی طراحی تراشه های شرکت اینتل مشغول به کار خواهم شد. نمی توانم خوشحالی خود را توصیف کنم و از اینکه در دو شرکت بزرگ فناوری و با تیم های شگفت انگیزشان کار کردم، بسیار افتخار می کنم. مطمئنا روز ها و اتفاق های خوبی در راه است.

او پیش از اپل عضوی از تیم فناوری اینتل بود و به عنوان مهندس اصلی در بخش چیپست های رایانه خدمت می کرد و قبل از آن در Magnum Semiconductor و انویدیا کار کرده است. اکنون غول فناوری مستقر در سانتا کلارا با جذب این مدیر بااستعداد و خلاق، خط و نشانی برای سایر رقبا کشیده و خود را برای ورودی قدرتمندتر به بازار تراشه آماده می کند. باید صبر کرد و دید که حضور ویلکاکس در اینتل چه تأثیری بر محصولات این شرکت خواهد داشت.

  • آیفون SE 2022 تغییر ظاهری نخواهد داشت؛ طراحی تازه در سال 2024

منبع: Gizmochina

منبع: دیجیکالا مگ

به "مدیر طراحی تراشه های اپل به شرکت اینتل پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر طراحی تراشه های اپل به شرکت اینتل پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید