مجموع کرونایی های بستری و سرپایی استان سمنان از 60 هزار نفر گذشت

به گزارش وبلاگ حسابی، خبرنگاران/سمنان مجموع بیماران بستری و سرپایی مبتلا به کووید-19 در مجموعه تحت پوشش دانشگاه از مرز 60 هزار نفر گذشت

مجموع کرونایی های بستری و سرپایی استان سمنان از 60 هزار نفر گذشت

دکتر کامران قدس رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اعلام این خبر اظهار کرد: بیمار نو مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در 24 ساعت گذشته در منطقه ها تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری و سرپایی از مرز 60 هزار نفر گذشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بااشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اضافه نمود: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تا به امروز 60 هزار و سه مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی شرح داد: در 24 ساعت گذشته و از ششم الی هفتم فروردین ماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2 بیمار مثبت نو مبتلا به کووید-19 در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و بدین ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تا به امروز به 11 هزار و 714 نفر رسیده است.

دبیر ستاد استانی مقابله با کرونا ادامه داد: علاوه بر این در این مدت 48 هزار و 289 بیمار نیز در منطقه ها تحت پوشش این دانشگاه به صورت سرپایی شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خاطرنشان کرد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید19 از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به 10 هزار و 499 نفر رسید.

کد خبر : 36396

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مجموع کرونایی های بستری و سرپایی استان سمنان از 60 هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموع کرونایی های بستری و سرپایی استان سمنان از 60 هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید