حضور قهرمانان کشتی و تکواندو در مناطق محروم سیستان و بلوچستان

به گزارش وبلاگ حسابی، حسن رحیمی قهرمان و نایب قهرمان جهان، نفر سوم رقابت های جهانی کشتی آزاد و عنوان دار المپیک به همراه اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندوی زنان ایران، عنوان دار آسیا و جهان در قالب مؤسسه خیریه خادمین علی ابن ابیطالب (ع) بار دیگر در مناطق محروم کشور حضور یافتند. این قهرمانان ملی با سفر به روستاهای محروم منطقه مولاآباد کشاری و آزاتی استان سیستان و بلوچستان در 30 کیلومتری مرز ایران و پاکستان ضمن توزیع اقلام غذایی و بهداشتی از فرایند پروژه های ساخت مدرسه و مسکن که قرار است توسط این مؤسسه به بهره برداری برسد نیز بازدید کردند.

حضور قهرمانان کشتی و تکواندو در مناطق محروم سیستان و بلوچستان

رسول خادم قهرمان جهان و المپیک و پرویز پرستویی هنرمند خوشنام کشورمان هم در این سفر حضور داشتند.

حسن رحیمی پس از حضور در این مناطق محروم گفت: بر اساس برنامه ریزی مؤسسه معمولاً هر هفته سفری را به مناطق محروم داریم که در هر نوبت با مسائل جدیدی روبرو می شویم.

وی شرح داد: تمام تلاش ما این است در وهله نخست امانت های خیرین را به دست هموطنان محروم برسانیم و بعد از آن با شناسایی مسائل معیشتی، پزشکی، اشتغال، نبود آب قابل شُرب، نداشتن محل مناسب برای زندگی، موضوعات بهداشتی و… برای رفع آن چاره اندیشی کنیم.

رحیمی گفت: این مؤسسه ضمن پویش های مختلف در حمایت از هموطنان محروم با اجرای طرح ارتقای درآمد خانوار، بخشی از کمک های مردمی را جهت اشتغال و ایجاد درآمد برای خانوارهای روستایی و خانواده های ساکن در مناطق محروم شهری، هزینه می کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "حضور قهرمانان کشتی و تکواندو در مناطق محروم سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور قهرمانان کشتی و تکواندو در مناطق محروم سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید