راه های تشخیص کفش چرم اصل

به گزارش وبلاگ حسابی، برای اینکه بتوانید یک کفش چرم باکیفیت تهیه کنید ضروری است که درابتدا نکات مهم درخصوص تشخیص نوع اصلی از تقلبیی آن را بدانید. به همین دلیل در این مقاله به این سوال که چگونه کفش های چرم اصلی را از نمونه های فیک و غیرطبیعی آن تشخیص دهیم؟ پاسخ خواهیم داد.

راه های تشخیص کفش چرم اصل

روش تشخیص اصل بودن کفش چرم

برای اینکه بتوانید پاسخ این سوال را بیابید، بهتر است نکات زیر را با دقت بخوانید تا از این لحظه به بعد، هر کفش اصلی را از تقلبی آن تشخیص دهید.

  • اولین روش برای تشخیص کفش اصلی از تقلبی این است که به طرح چرم توجه کنید. معمولا کفش چرم طبیعی دارای خطوط غیرتکراری است اما چرم مصنوعی خطوط موزونی دارد.
  • نکته دیگر اینکه کفش هایی که با چرم مصنوعی فراوری شده اند بوی مواد شیمیایی را دارند درصورتی که کفش تهیه شده از چرم طبیعی باید بوی بدن حیوان را بدهد.
  • روش دیگر، آزمایش کفش با آب است. اگر کمی آب روی کفش اصلی بریزید به سرعت جذب می گردد اما قطره های آب از روی چرم مصنوعی سر میخورند و جذب نمی شوند.
  • معمولا اگر کفش اصلی را کمی فشار دهید روی آن چروک می گردد اما کفش تهیه شده از چرم مصنوعی را هرچقدر فشار دهید تغییر نمی کند.

عوامل موثر در قیمت کفش چرم

پس از آنالیز راه های تشخیص کفش چرم اصلی ضروری است تا در خصوص فاکتورهایی که بر قیمت این محصول اثرگذار هستند صحبت کنیم.

  • معمولا کفش چرم مردانه قیمت بالاتری نسبت به کفش چرم زنانه دارد زیرا در تهیه آن از متریال بیشتری استفاده شده است.
  • بعلاوه معمولا خرید کفش چرم زنانه یا مردانه در سایزهای کم فروش مانند 41 به بالا در خانم ها و 45 به بالا در آقایان باعث افزایش قیمت کالا می گردد.
  • یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر قیمت کفش چرم مردانه و زنانه، برند فراوریکننده آن است. شرکت های مختلفی اقدام به فراوری این محصولات نموده اند اما آنهایی که محبوب تر و معروف تر هستند قیمت بالاتری بر کفش های فراوریی خود می گذارند.
  • نکته دیگر طرح کفش است که بر قیمت آن تاثیر می گذارد. معمولا کفش هایی که دارای طرح های مختلف اند از کفش چرمی ساده گران تر هستند.

خرید کفش چرم از برترین فروشگاه

برای خرید کفش چرم مردانه و زنانه ضروری است درابتدا یک برند و فروشگاه معتبر پیدا کنید زیرا امروزه فروشندگان کفش های تقلبی بسیار زیاد شده اند. یکی از فروشگاه های اینترنتی کفش، پاندورا نام دارد که فعالیت خود را از سال 1375 شروع نموده است بنابراین، سابقه طولانی در این زمینه دارد.

این فروشگاه با استفاده از برترین متریال خارجی و ایرانی اقدام به فراوری و عرضه انواع کفش های چرم زنانه و مردانه نموده است که علاوه بر کیفیت، محصولات آن دارای قیمت منصفانه ای نیز هستند. پس اگر قصد خرید یک کفش مرغوب و درجه یک را دارید می توانید به وب سایت این مجموعه سر بزنید.

جمع بندی

دغدغه بسیاری از خریداران محصولاتی مانند کفش چرم این است که کالای تهیه شده دارای کیفیت عالی باشد اما یافتن یک فروشنده معتبر برای بیشتر افراد سخت است. به همین دلیل در این مقاله به معرفی سایت پاندورا که یکی از برترین فروشندگان کفش های چرمی است، پرداخته ایم.

با خرید از این سایت علاوه بر اینکه از کیفیت محصول خریداری شده اطمینان دارید می توانید آن را با قیمت بسیار مناسب تر از دیگر فروشگاه ها تهیه نموده و به این ترتیب در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

منبع: فرارو

به "راه های تشخیص کفش چرم اصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه های تشخیص کفش چرم اصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید