حضور 2 اثر ایرانی در جشنواره فیلم هند

به گزارش وبلاگ حسابی، دو فیلم بدون قرار قبلی و رمانتیسم عماد و طوبا در بیستمین فستیوال بین المللی فیلم چنای هند حضور خواهند داشت.

حضور 2 اثر ایرانی در جشنواره فیلم هند

به گزارش وبلاگ حسابی، دو فیلم سینمایی بدون قرار قبلی به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی محمود بابایی و رمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ زاده و تهیه کنندگی مهدی صباغ زاده از محصولات بنیاد سینمایی فارابی در بیستمین فستیوال بین المللی فیلم چنای کشور هند روی پرده می رود.

  • کارگردان های توقیفی، اجازه ساخت فیلم تازه ندارند؟
  • اولین انفجار هسته ای تاریخ بدون جلوه های کامپیوتری در اوپنهایمر

از حضورهای جهانی پیشین فیلم بدون قرار قبلی می توان به جشنواره فیلم مسکوی روسیه، مینسک بلاروس، ونکوور کانادا و ... اشاره نمود.

حضور دو فیلم ایرانی در جشنواره چنای هند

داستان این فیلم در خصوص دختری به نام یاسمن است که پس از سال ها به علت مرگ پدرش به ایران بازگشته است. پسر او دچار اوتیسم است و این مسئله، سفر را برایش سخت می نماید. یاسمین شناختی از پدرش ندارد و بیش از آن میراثی که پدر برایش گذاشته است باعث تعجب او می گردد. اقامت کوتاه او در زادگاه پدر و ملاقات با کسانی که پدرش را می شناسند او را به درک تازه ای از انسان و مفهوم مرگ می رساند.

بعلاوه رمانتیسم عماد و طوبا در جشنواره خلاقیت و نوآوری هند و فیلم مسکو شرکت نموده بود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: وقتی سرنوشت برای اولین بار عماد و طوبا را روبه روی هم قرار داد، هر دو خوب می دانستند که عشق بیشتر یک مهارت است تا هیجان و تپش قلب و خارش پوست...

بیستمین جشنواره بین المللی فیلم چنای هند از تاریخ 15 تا 22 دسامبر 2022 (24 آذر تا 1 دی ماه 1401) برگزار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "حضور 2 اثر ایرانی در جشنواره فیلم هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 2 اثر ایرانی در جشنواره فیلم هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید