اعلام برنامه های رادیو زیارت در دهه پایانی صفر

به گزارش وبلاگ حسابی، مدیر روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی به تشریح برنامه های رادیو زیارت در دهه پایانی صفر پرداخت.

اعلام برنامه های رادیو زیارت در دهه پایانی صفر

محمدرضا ابراهیمی مدیر روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی گفت : ویژه برنامه حسینیه ایران به صورت زنده و ترکیبی از حرم مطهر امام رضا (ع) در 6 قسمت 120 دقیقه ای به تهیه کنندگی مصطفی اعلمی در ایام دهه آخر صفر از ساعت 22 الی 24، برنامه ترکیبی غریبانه در 6 قسمت 115 دقیقه ای به تهیه کنندگی محمدناصر رازجو در ساعت 9 الی 10:55 و ویژه برنامه سقاخانه به تهیه کنندگی امیرحسین روحانی هر شب از ساعت 18 الی 20 در استودیوی حرم مطهر رضوی به صورت زنده در دهه آخر ماه صفر روی آنتن خواهد رفت.

او اضافه نمود: نمایش هلاهل در یک قسمت 30 دقیقه ای روز شهادت امام حسن مجتبی (ع) و نمایش خاموشی آرام در یک قسمت 30 دقیقه ای با موضوع بیماری حضرت رسول اکرم (ص)، هر 2 به تهیه کنندگی امیررضا رئوف و نویسندگی مرصع موسی الرضایی پخش خواهد شد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیما خراسان رضوی ادامه داد: شبکه رادیویی زیارت به منظور انعکاس بیشتر فضای معنوی ایام رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) برنامه های دیگری را نیز در لیست پخش قرار داده است.

ابراهیمی اعلام کرد: جلوه خورشید، قصه یک قاب، حدیث مهر، نقش اول، حرف دل، صدای سخن عشق، رواق اندیشه، عطر گل سرخ، میراث مرثیه، این روزها، اشک باران، مرثیه سرایی ها، نکته ها و پندها، مجموعه های نمایشی و زیارت نامه های پیامبر اکرم (ص)، امام حسن مجتبی (ع)، امین الله و امام رضا (ع) از دیگر برنامه های رادیو زیارت در این ایام است.

او در مورد برنامه های رادیو برون مرزی توضیح داد: مجموعه رادیویی داستان تمثیلی در قالب کلامی و پیامی در سه برنامه 15 دقیقه ای به تهیه کنندگی صفری، مجموعه رادیویی روایت عشق در قالب کلامی و روایی در سه برنامه 30 دقیقه ای به تهیه کنندگی بهرامی و مجموعه رادیویی اینجا چراغی روشن است در قالب کلامی و روایی در 2 برنامه 35 دقیقه ای به تهیه کنندگی افضلی از برنامه های این شبکه رادیویی است.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای خراسان رضوی تاکید نمود: مجموعه نمایشی نمایش هفته در قالب کلامی، روایی و پیامی در سه قسمت 30 دقیقه ای به تهیه کنندگی جواد مشرف، مجموعه رادیویی صدای عشق در قالب کلامی و پیامی در پنج برنامه 15 دقیقه ای به تهیه کنندگی صادقی و مجموعه رادیویی آینه حقیقت در قالب کلامی و روایی در چهار برنامه 20 دقیقه ای به تهیه کنندگی محمد صفایی در این ایام روی آنتن خواهد رفت.

ابراهیمی اظهار کرد: مجموعه گزارشی گزارش ویژه در قالب کلامی و گزارشی در 2 برنامه 20 دقیقه ای به تهیه کنندگی زکریا حسینی و مجموعه رادیویی شاپرک در قالب کلامی، روایی و پیامی در پنج برنامه 15 دقیقه ای به تهیه کنندگی افضلی نیز از برنامه های این شبکه است.

وبلاگ حسابی خراسان رضوی مشهد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اعلام برنامه های رادیو زیارت در دهه پایانی صفر" امتیاز دهید

1 کاربر به "اعلام برنامه های رادیو زیارت در دهه پایانی صفر" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام برنامه های رادیو زیارت در دهه پایانی صفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید