طراحی لوگو

لوگوی ایکس ایلان ماسک مشکل حقوقی پیدا کرد

توییتر ممکن است در استفاده از لوگوی نو، به مانع برخورد کند، زیرا به نظر می رسد این لوگو قبلا از طریق شرکت متا پلتفرم به ثبت رسیده است.

3 مرداد 1402

207 زنان؛ محصول تازه ایران خودرو

به تازگی شرکت آپکو که زیرمجموعه ایران خودرو برای بخش تیونینگ و سفارشی سازی محصولات این گروه صنعتی به شمار می آید، نسخه ای نو از 207 را با عنوان پژو 207 بانوان به معرض نمایش گذاشته است.

11 خرداد 1402

خودکشی دردناک فوتبالیست اسپانیایی در 32 سالگی

پلایو نوو گارسیا، بازیکن پیشین تیم های اویدو، کوردوبا، لوگو، الچه و آلباسته در 32 سالگی بر اثر برخورد با قطار درگذشت. بر اساس گزارش رسانه های اسپانیایی این فوتبالیست سابق دست به خودکشی زده است.

10 اسفند 1401

آشنایی با قطار 4 ستاره سیمرغ برای راحتی زائرین مشهد

عنوان top بودن وسیله نقلیه برای شما به عنوان مسافر اهمیت دارد؟ اولین قطاری که شرکت رجا در نامش از کلمه عالی یا همان انگلیسی Top استفاده کرد، قطار سیمرغ بود. قطار 4 ستاره سیمرغ یا قطار سیمرغ رجا با پسوند نوین، اولین قطار ویژه در سیستم حمل و نقل رجا است که بهترین...

13 شهریور 1401

شما بگویید؛ قاب محافظ گوشی مورد علاقه شما چیست؟

گوشی های هوشمند این روزها آنقدر شکننده و گران شده اند که نخستین کار بعد از خریدن آن ها، انتخاب یک قاب محافظ خوب برایشان است. حال پرسشی که از شما داریم این است: قاب محافظ گوشی مورد علاقه شما چیست؟

10 شهریور 1401

نسخه خاص پاترول نیسمو 2022 رونمایی شد

خبرنگاران: تصاویر رسمی مدل 2022 پاترول نیسمو در اختیار رسانه ها قرار گرفته که فیس لیفتی جذاب را به نسخه محبوب قبلی اضافه کرده است.

17 اردیبهشت 1400