هزینه سفر به استانبول ، مقرون به صرفه ، به صرفه و هیجان انگیز

به گزارش وبلاگ حسابی، اما چطور هزینه سفر به استانبول را کنترل کنیم تا سفری مقرون به صرفه و هیجان انگیز را تجربه کنیم؟ خبرنگاران در این مطلب هزینه سفر به استانبول را با روش های برای تان حساب نموده است تا یک تجربه ای ناب از سفری لذت بخش در دسترس تان باشد.

هزینه سفر به استانبول ، مقرون به صرفه ، به صرفه و هیجان انگیز

چطور هزینه سفر به استانبول را کم کنیم؟

چطور هزینه سفر به استانبول را کاهش دهیم و به سفری مقرون به صرفه تبدیل کنیم؟

سفر به استانبول در زمستان و تابستان زیبایی ها و ویژگی های خاص خودش را دارد. بهار استانبول زیبا، سرسبز و پر از زندگی و نشاط است. تابستانش جان می دهد برای شنا در دریا و خوشگذرانی در پارک آبی. پائیزش را که نگو… فصل خلوت گزینی و نوشیدن قهوه ترک زیر باران های استانبول است. زمستان استانبول هم که فصل حراج های بی نظیر است.

استانبول تمامی ندارد. هر زمانی به آن جا سفر کنید، حتی اگر بار هزارم باشد، باز چیزی نو برای کشف کردن و لذت بردن دارد. برای ترتیب دادن یک سفر مقرون به صرفه به استانبول باید هزینه سفر به استانبول را با حمل ونقلش کاهش بدهیم. در این مطلب به طور خاص به شما می گوییم که چگونه هزینه های حمل ونقل تان در سفر به استانبول را کاهش دهید. امیدواریم همین مطلب برای تان انگیزه ای برای برنامه ریزی یک سفر به استانبول رویایی باشد.

هزینه سفر هوایی با استانبول

با جست وجو در وبلاگ حسابی قیمت های باورنکردنی بلیط هواپیما استانبول را پیدا کنید

برای رزرو پرواز به استانبول دو راه داریم: یا تور، شامل پرواز و هتل، رزرو کنیم و خودمان را راحت کنیم، یا خودمان اقدام به خرید بلیط پرواز و رزرو هتل جداگانه کنیم. درباره رزرو تور و نکته های مهم آن می توانید در این جا اطلاعات جامعی کسب کنید. تورهای وبلاگ حسابی در همه اوقات سال سفر به استانبول را جزو تورهایش جا داده و سفر مقرون به صرفه و به صرفه را به شما پیشنهاد می دهد.

اگر خودمان بخواهیم پرواز رزرو کنیم، تمامی خطوط هوایی شناخته شده پرواز مستقیم به استانبول دارند. پروازهای چارتری مقرون به صرفه ترند، اما امکان تغییر تاریخ یا کنسلی ندارند، چنین امکانی در پروازهای سیستمی فراهم است. وبلاگ حسابی پرواز با هواپیمایی های ماهان و ترکیش ایرلاین را توصیه می نماید. هزینه پرواز در این دو شرکت تقریبا مابین 100 تا 300 دلار آمریکا است.کیفیت این پروازها بسیار خوب است و هیچ توقفی در جهت ندارند.

کیفیت پرواز ایران ایر هم خوب است، اما پروازهایش به نسبت گران تر هستند و ممکن است از 300 دلار بیش تر شوند. زمان پرواز از تهران تا استانبول بین 3 ساعت تا 3 ساعت و نیم است. اگر بیش تر در وبلاگ حسابی بگردید، احتمالا پروازهای مقرون به صرفه تری پیدا می کنید که در چند جهته هستند و شما را با قیمت های شگفت انگیزی به استانبول می فرستند.

یک ترفند برای خرید سفر مقرون به صرفه و به صرفه استانبول

مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما استانبول

اگر چمدان تان آماده است، وقت تان آزاد است و حوصله تان زیاد، با خیال راحت یک بازه زمانی برای سفر به استانبول را در نظر بگیرید به دلیل حجم پرواز به استانبول نرخ های پرواز بسیار متنوعی وجود دارد. مثلا همین الان که این مطلب را می نویسم یک پرواز یک طرفه برای فردا شب به مقصد استانبول با قیمت باورنکردنی در وبلاگ حسابی به فروش رسید!

همین ترفند را هم برای بازگشت می توانید به کار ببندید. واقعا هزینه سفرتان کاهش چشمگیری پیدا خواهد نمود و سفر مقرون به صرفه و به صرفه ای خواهد شد.فکر کنید با 500 یا 600 هزار تومان بگردد رفت استانبول و برگشت. اما شرط کافی و لازم برای استفاده از چنین ترفندی فراغت بال و داشتن زمان شناور برای سفر است. اگر وسط هفته هم وقت سفر داشته باشید که واقعا نور علی نور است.

سفر با اتوبوس ، سفر مقرون به صرفه و به صرفه

هزینه سفر با اتوبوس به استانبول | سفر مقرون به صرفه و به صرفه

برترین زمان سفر به استانبول چه موقع از سال است؟

اگر در وسط هفته یا در روزهایی که مسافر زیاد نیست سفر کنید، توقف تان در گمرک بسیار کوتاه خواهد بود و در نتیجه زمان رسیدن تا استانبول کوتاه تر می گردد و حتی هزینه سفر به استانبول هم کم تر در می آید.

اگر زمان پرترافیکی را برای سفر انتخاب کنید، با عرض تاسف باید بگویم، گاهی انجام مراحل قانونی در مرز 7 تا 8 ساعت، و حتی بیش تر، طول خواهد کشید. وبلاگ حسابی توصیه می نماید، حتما برای سفر با اتوبوس به استانبول به زمان سفر دقت کنید. ضمناً، به این نکته هم توجه کنید که ارز مسافرتی روی بلیط هواپیما تعلق می گیرد و نه اتوبوس.

یک نکته و یک ترفند برای خرید بلیط اتوبوس به استانبول

نکته مهم: در جهت برگشت به ایران، حتما از هواپیما بهره ببرید

اگر حوصله و وقت دارید، چمدان آماده ی تان را بگذارید کنار دست تان و در سایت وبلاگ حسابی جست وجو کنید. بعضا بلیط اتوبوس به استانبول را با 50 درصد تخفیف هم گیر خواهید آورد. مثلا همین الان بلیط یک طرفه به استانبول با نرخ 60 هزار تومان قابل خرید است.اما یک نکته بسیار مهم وبلاگ حسابی ی: سفر رفت با اتوبوس به مقصد استانبول بسیار راحت تر از سفر برگشت است. زیرا در بازگشت از استانبول به تهران اتوبوس ها ممکن است توقف های بیجا و خارج از برنامه زیادی داشته باشند. معمولا توصیه می گردد، اگر قصد سفر زمینی به استانبول را دارید، جهت رفت را با اتوبوس بروید، اما جهت برگشت را حتما با هواپیما برگردید. این توصیه را خیلی جدی بگیرید تا خدای ناکرده سفر از دماغ تان درنیاید. برترین گزینه و مقرون به صرفه ترین قیمت ها برای بلیط برگشت به ایران هم وبلاگ حسابی است.

منبع:سـفـرزون

منبع: دیجیاتور

به "هزینه سفر به استانبول ، مقرون به صرفه ، به صرفه و هیجان انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه سفر به استانبول ، مقرون به صرفه ، به صرفه و هیجان انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید