محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی می بند 7 در خبرنگاران

به گزارش وبلاگ حسابی، در این مطلب به معرفی محبوب ترین لوازم جانبی برای شیائومی می بند 7 می پردازیم که در حال حاضر یکی از برترین مچ بندهای هوشمند موجود در بازار است.

محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی می بند 7 در خبرنگاران

می بند 7 اگرچه از خیلی جهات شبیه به نسل قبلی خود است اما در یک سری از بخش ها پیشرفت ها و ارتقاهایی داشته که با توجه به بازه قیمتی نسبتا مشابه نسل گذشته، باعث شده همچنان ارزش خرید بالایی داشته باشد. از جمله قابلیت های خوب می بند 7 می توان به نمایشگر بزرگ 1.62 اینچی، حسگر اثر انگشت، سنسور سنجش اکسیژن خون، شمارشگر ضربان قلب، قطب نما، مقاومت در برابر آب، باتری 180 میلی آمپر ساعتی، پشتیبانی از 120 حالت ورزشی مختلف، امکان پایش شرایط خواب، نمایش اعلان های گوشی، تایمر، هشدار بیدارباش، نمایش آب و هوا، کنترل موسیقی، پایش سلامت بانوان، پایش شرایط استرس، هوش مصنوعی و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود. این ساعت با پشتیبانی از گوشی های مبتنی بر اندروید 5.0 به بالا و iOS 10 به بالا، در حال حاضر بین افراد هر دو زیست بوم یک انتخاب محبوب و ارزان برای پایش شرایط سلامتی به شمار میرود. بنابراین در این مطلب همراه ما باشید تا برترین و محبوب ترین لوازم جانبی می بند 7 را به شما معرفی کنیم.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 7 Global Version

1,409,000 تومان

مشاهده و خرید

لوازم جانبی که قصد داریم برای می بند 7 معرفی کنیم در سه دسته زیر قرار می گیرند:

  • بند
  • محافظ صفحه
  • شارژر

بند مخصوص می بند 7

1. بند مدل 7

ارزان ترین و در عین حال یکی از محبوب ترین بندهای موجود در دسته لوازم جانبی می بند 7، بند مدل 7 است. این محصول که از سیلیکون ساخته شده هیچ شباهتی به یک بند شخص ثالث ندارد و در واقع بیشتر برای کسانی طراحی شده که دلشان نمی خواهد ظاهر مچ بند خود را از حالت فابریکی خارج نمایند. این یعنی شما با خرید بند مدل 7 به محصولی دسترسی خواهید داشت که عملا همان بند فابریک خود می بند 7 است. البته این محصول در 17 رنگ مجذوب کننده دیگر هم در دسترس قرار گرفته است که می توانید با خرید آن ها، ظاهر نو و مجذوب کنندهی به مچ بند خود ببخشید. این محصول در حال حاضر از جمله ارزان ترین محصولات در دسته لوازم جانبی می بند 7 به شمار میرود و ارزش خرید بالایی هم دارد.

بند مدل 7 مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی mi band 7

19,500 تومان

مشاهده و خرید

2. بند مدل EXXON

بندهای EXXON به گونه ای طراحی شده اند که خاصیت انعطاف پذیری بالایی داشته باشند. این خاصیت هم به لطف استفاده از سیلیکون باکیفیت در ساخت آن ها به وجود آمده که باعث می گردد هم به راحتی بتوانید آن را تعویض کنید و هم به دستتان در جلسات طولانی مدت فشاری وارد نکند. با کاهش طول و افزایش عرض در طراحی می بند 7، این فرصت برای طراحان بند به وجود آمده تا اندکی لبه های بندها را منحنی تر و زیباتر طراحی نمایند. در نتیجه این بند زیبایی زیادی هم به ساعت و مچ دست شما می بخشد. این محصول مجهز به قفلی از نوع دکمه ای (پین بند) است که به راحتی با مقدار مچ کاربر تنظیم می گردد. توجه داشته باشید این بند در حال حاضر در 30 رنگ مختلف و با قیمت استثنائی در دسترس قرار گرفته است که حتی می توانید چندین رنگ از آن را برای شرایط مختلف بخرید.

بند مدل EXXON مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7

49,000 تومان

مشاهده و خرید

3. بند مدل بافت

می رسیم به یکی از زیباترین و خاص ترین بندهای موجود در دسته لوازم جانبی می بند 7. یک بند با جنس بافت که ظاهر نفسگیری به مچ بند شما می بخشد. جنس این بند پارچه ای است و تقریبا می توان گفت امکان ندارد مچ دست شما را با مشکلاتی از قبیل حساسیت و مواردی از این دست روبرو کند. بعلاوه این بند در 10 رنگ مختلف هم در دسترس قرار گرفته است که می تواند احتیاجهای گسترده شما را پوشش دهد. از جمله مزیت های این بند هم این است که با خرید آن در واقع با یک تیر دو نشان می زنید چرا که از هر دو سمت قابل استفاده است.

بند مدل بافت مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی mi band 7

79,000 تومان

مشاهده و خرید

4. بند رینیکا مدل Rabbit 77

می رسیم به بند بسیار زیبا و بامزه رینیکا که در انواع و اقسام مدل ها در دسترس دارد اما مدلی که در این مطلب قصد معرفی آن را داریم، مدل خرگوشی است که ظاهر جالبی به مچ دست شما می دهد. البته توجه داشته باشید این نوع بندها بیشتر برای دست نوجوانان مناسب است. جنس این بند از سیلیکون بوده و کیفیت مطلوبی دارد. به گونه ای که اصلا فشاری به مچ دست وارد نمی نماید و قرار دادن مچ بند در آن و خارج ساختنش هیچ مسئله ای برای شما به وجود نخواهد آورد.

بند رینیکا مدل Rabbit 77 مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7

98,000 تومان

مشاهده و خرید

5. بند رینیکا مدل MB777

اگر از برند خوب رینیکا در پی یک بند ساده هستید، محصولات مجذوب کننده زیادی وجود دارند که یکی از برترین ها در دسته لوازم جانبی می بند 7 پرو، بند رینیکا مدل MB777 است. این بند هم سیلیکونی است با این تفاوت که طرح خاصی روی آن دیده نمی گردد و بعلاوه در 14 رنگ مختلف هم در دسترس قرار گرفته است تا کاربران متناسب با سلیقه خود یکی را انتخاب نمایند. از لحاظ کیفیت هم این بند با توجه به قیمتی که دارد شما را راضی نگه خواهد داشت اما قطعا نباید انتظار داشته باشید به مقدار بندهای گران قیمت موجود در فهرست باکیفیت باشد.

بند رینیکا مدل MB777 مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7

40 %

98,500

59,100 تومان

مشاهده و خرید

6. بند رینیکا مدل carbon

آخرین بند برند رینیکا در این فهرست، بند رینیکا مدل carbon است. محصولی که به خاطر وجود بافت های مجذوب کننده روی بند بسیار ظاهر مجذوب کننده تری از حالت ساده داشته و شکل خاصی به مچ بند شما می بخشد. بعلاوه این بند از کیفیت به مراتب مطلوب تری از دو بند معرفی شده از همین برند برخوردار است و تفاوت قیمتی محسوسی هم با آن ها دارد. قفل این بند از نوع دکمه ای و ساده است اما از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است به گونه ای که اصلا از دست شما باز نخواهد شد.

بند رینیکا مدل carbon مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 7

168,000 تومان

مشاهده و خرید

7. بند راینو مدل R-Milenese

در دسته لوازم جانبی می بند 7، سخت است محصولی را بیابید که از محصولات ساخته شده به وسیله برند راینو باکیفیت تر باشند. این برند که به طور کلی به خاطر کیفیت بالای لوازم جانبی خود مشهور است، با فراوری بند R-Milenese، بار دیگر ثابت نموده که از لحاظ کیفیت، همچنان در صدر قرار گرفته است. این بند فوق العاده مجذوب کننده که در چهار رنگ رزگلد، طلایی، نقره ای و مشکی در دسترس قرار گرفته است، هم برای خانم ها مناسب است و هم آقایان. استفاده از استیل ضد زنگ در ساخت آن هم باعث شده تا در درازمدت، کوچک ترین مسئله ای برای رنگ و کیفیت آن به وجود نیاید. بنابراین اگر در پی یک بند فلزی باکیفیت، بادوام، ارزان و بسیار مجذوب کننده و زیبا هستید، بند راینو مدل R-Milenese یک انتخاب مجذوب کننده خواهد بود.

بند راینو مدل R-Milenese مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7

220,000 تومان

مشاهده و خرید

8. بند مدل BEAD 3

اگر برایتان مهم است که فلزی های به کار رفته در ساخت بند مچ بند ضخامت بیشتری داشته باشند و به عبارتی دیگر بگردد تشخیص داد که محصول از فلز ساخته شده، می توانید بند مدل BEAD 3 را انتخاب کنید. محصولی که در 5 رنگ زیبای مشکی، نقره ای، طلایی، رزگلد و استیل در دسترس قرار گرفته است و از استیل ضد زنگ هم در ساخت آن استفاده شده است. این محصول اگرچه هم برای خانم ها مناسب است و هم آقایان اما به خاطر درشت بودن فلزها، معمولا مورد پسند آقایان قرار می گیرد. هرچند رنگ های رزگلد و طلایی آن قطعا روی دست خانم ها هم زیبایی خاص و نفسگیری را ارائه خواهد داد.

بند مدل BEAD 3 مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7

235,000 تومان

مشاهده و خرید

بند مدل BEAD 3 مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7

250,000 تومان

مشاهده و خرید

9. بند اکسون مدل سیلیکونی

اگر به صورت کلی به خرید بند سیلیکونی علاقه مند هستید اما نمی خواهید یک رنگ از آن را بخرید، پیشنهاد ما به شما خرید بند اکسون مدل سیلیکونی است. این محصول در یک پکیج با چهار بند در رنگ های مختلف عرضه می گردد که همگی آن ها از لحاظ کیفیت و نوع مکانیزم، شبیه به بند فابریک خود می بند 7 هستند. این یعنی اصلا نباید نگران رنگ رفتگی یا مواردی از این دست باشید.

بند اکسون مدل سیلیکونی مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی MiBand 7 مجموعه 4 عددی

180,000 تومان

مشاهده و خرید

10. بند مدل RAINBOW

می رسیم به یک مجموعه زیبا و مجذوب کننده که 5 بند سیلیکونی را با رنگ های متنوع درون یک بسته بندی در اختیار شما قرار می دهد تا هر کدام را که دوست داشتید در شرایط مختلف امتحان کنید. این بندها از سیلیکون قابل انعطاف ساخته شده و به راحتی قابل تعویض در عین حال مستحکم و بادوام هستند و که ظاهر مچ بند را هم به شکل قابل توجهی زیبا می نمایند. تمام این محصولات مجهز به قفلی از نوع دکمه ای (پین بند) هستند که به راحتی با مقدار مچ کاربر تنظیم می گردد. سیلیکونی بودن این بندها باعث می گردد منعطف و سبک باشند و در نتیجه یاری می نمایند کاربر در استفاده طولانی مدت احساس خستگی نکند یا حساسیت نداشته باشد. توجه داشته باشید این نوع بندها در رنگ بندی های دیگری هم در دسترس قرار دارند که لینک خرید آن ها هم در زیر قرار داده شده است.

بند مدل RAINBOW کد 02 مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7 مجموعه 5 عددی

270,000 تومان

مشاهده و خرید

بند مدل RAINBOW کد 03 مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7 مجموعه 5 عددی

270,000 تومان

مشاهده و خرید

11. بند راینو مدل R-3Bead

در نهایت می رسیم به بندی دیگر از برند خوب راینو که فلزی و فوق العاده مرغوب و باکیفیت است. در همین لحظه این بند در چهار رنگ مشکی، نقره ای، طلایی و رزگلد در دسترس قرار گرفته است و در واقع درشت ترین نوع بند فلزی موجود در دسته لوازم جانبی می بند 7 به شمار میرود. البته باز هم برای دست بانوان مناسب است و آن ها هم می توانند از داشتن یک بند فوق العاده باکیفیت، بادوام و خوش ساخت لذت ببرند. این محصول را در هر رنگی که بخرید، دوام بالایی از لحاظ ماندگاری رنگ دارد و از این بابت باید خیالتان آسوده باشد. توجه داشته باشید این بند گران ترین بند موجود و به عبارتی دیگر، گران ترین لوازم جانبی می بند 7 است اما با این حال، آنقدری گران قیمت نیست که نتوان استفاده از آن را تجربه کرد.

بند راینو مدل R-3Bead مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7

298,000 تومان

مشاهده و خرید

برچسب محافظ صفحه مخصوص می بند 7

1. محافظ صفحه نمایش گلس ناب مدل PMMA-01

استفاده از برچسب محافظ برای مچ بند و ساعت هوشمند و به طور کلی هر گجت دیگری که نمایشگر لمسی دارد واجب است. به خصوص می بند 7 که یک مچ بند سلامتی است و معمولا در انجام تمرین های ورزشی، موقع خواب و تقریبا در هر شرایطی آن را به دست داریم. در نتیجه این محصولات خیلی در معرض آسیب دیدگی از ناحیه نمایشگر قرار دارند. محافظ صفحه نمایش گلس ناب مدل PMMA-01 که مناسب می بند 7 طراحی شده، تا حد زیادی از نگرانی های شما در رابطه با آسیب دیدگی نمایشگر مچ بندتان می کاهد. این محصول که از استاندارد 9H بهره می برد، یک گلس بسیار بادوام و مقاوم است که بدون حباب و به ساده ترین شکل ممکن روی مچ بند نصب می گردد. علاوه بر خط و خش، این برچسب در برابر ضربه هم از می بند 7 شما مراقبت می نماید بدون اینکه تأثیری روی کیفیت رنگ و لمس محصول بگذارد.

محافظ صفحه نمایش گلس ناب مدل PMMA-01 مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی MI band 7

33,240 تومان

مشاهده و خرید

2. محافظ صفحه نمایش بادیگارد مدل PMMA

محافظ صفحه نمایش بادیگارد مدل PMMA در حال حاضر در سه مدل در وبلاگ حسابی به فروش می رسد که هر سه مدل آن از پرفروش ترین و محبوب ترین ها محسوب می شوند. البته منظورمان از سه مدل به جنس آن ها مربوط نمی گردد، بلکه به بسته بندی آن ها مرتبط است. بادیگارد این محافظ صفحه ها را در سه مدل با بسته بندی متفاوت راهی بازار نموده به گونه ای که در یکی از آن ها فقط یک برچسب، در یک بسته بندی دیگر دو برچسب و در گران ترین مدل، سه برچسب قرار گرفته است. بنابراین این به شما بستگی دارد که کدام مدل را بخرید. جز این مورد، از لحاظ کیفیت هیچ تفاوتی بین سه مدل وجود ندارد و تمام آن ها از از جمله برترین گلس های محافظ صفحه ای هستند که می توانید برای می بند 7 بخرید.

محافظ صفحه نمایش بادیگارد مدل PMMA مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 7

13 %

55,000

48,000 تومان

مشاهده و خرید

محافظ صفحه نمایش بادیگارد مدل PMMA مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 7 بسته 2 عددی

19 %

85,000

69,000 تومان

مشاهده و خرید

محافظ صفحه نمایش بادیگارد مدل PMMA مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7 بسته 3 عددی

17 %

115,000

95,000 تومان

مشاهده و خرید

3. محافظ صفحه نمایش گودزیلا مدل G-PMMA

اگر در پی یک محافظ صفحه بسیار با کیفیت برای می بند 7 خود هستید، توصیه ما به شما خرید محافظ صفحه نمایش گودزیلا مدل G-PMMA است. گودزیلا هم یکی از برترین برندهای فراوری لوازم جانبی برای گجت های هوشمند از جمله می بند 7 است که گلس محافظ آن توانسته امتیاز خوبی را از سوی کاربران دریافت کند. این محصول بسیار ساده و بدون هیچ حبابی روی مچ بند نصب می گردد و از آن در برابر صدمات ناشی از ضربه و خط و خش مراقبت می نماید. بعلاوه ضخامت کم آن باعث شده نور به صورت کامل از آن عبور داده شده و کیفیت لمس هم به هیچ وجه کاهش پیدا نکند. با این همه، شما با قیمت بسیار مناسبی هم می توانید این گلس را بخرید.

محافظ صفحه نمایش گودزیلا مدل G-PMMA مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 7

10 %

39,000

35,100 تومان

مشاهده و خرید

4. محافظ صفحه نمایش کروکودیل مدل C-PWM

محافظ صفحه نمایش کروکودیل مدل C-PWM هم یکی از برترین محافظ صفحه های موجود برای می بند 7 است. این محصول را باید با دقت فراوانی روی مچ بند خود نصب کنید؛ اگر همه چیز به خوبی پیش برود، می بند 7 شما نه تنها در برابر خط و خش و ضربه ایمن خواهد بود بلکه از کیفیت لمس و درخشندگی صفحه آن هم کاسته نخواهد شد. این محصول امتیاز بسیار خوبی را از سوی کاربران وبلاگ حسابی دریافت نموده و از لحاظ جنس، یکی از مرغوب ترین ها محسوب می گردد.

محافظ صفحه نمایش کروکودیل مدل C-PWM مناسب برای ساعت هوشمند شیامی Mi Band 7

10 %

38,000

34,200 تومان

مشاهده و خرید

5. محافظ صفحه نمایش گلادیاتور مدل GWP2000

محافظ صفحه نمایش گلادیاتور مدل GWP2000 یکی از معدود محصولاتی است که درون بسته بندی آن به جای یک عدد محافظ صفحه، به دو عدد دسترسی خواهید داشت. همین موضوع سبب شده این محصول در مقایسه با سایر محصولات دیگر بهتر باشد. البته قیمت آن شاید در کمی بالا به نظر برسد اما نباید فراموش کرد برند معروف و محبوب این محافظ صفحه یعنی گلادیاتور یکی از برترین برندهای فعال در زمینه فراوری لوازم جانبی به خصوص برچسب و محافظ صفحه محسوب می گردد. محافظ صفحه نمایش مچ بند هوشمند گلادیاتور کاملا نرم، منعطف و در عین حال نشکن و مقاوم در برابر ضربه و خط و خش بوده و ایمنی آن را در شرایط مختلف تضمین می نماید. محافظ صفحه گلادیاتور حساسیت تاچ مچ بند شما را کاهش نمی دهد و در عین حال لکه و چربی را هم به خود جذب نمی نماید که یکی از بزرگ ترین مزیت های آن در مقایسه با سایر برچسب ها به شمار میرود. این محصول به گونه ای فراوری شده که زیر نور مستقیم خورشید هم از کیفیت صفحه نمایش ساعت کاسته نخواهد شد.

محافظ صفحه نمایش گلادیاتور مدل GWP2000 مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 7 بسته دو عددی

19 %

95,000

76,900 تومان

مشاهده و خرید

6. کاور بادیگارد مدل Cor

کاور بادیگارد مدل Cor یک محصول دو کاره است. نه تنها از نمایشگر مچ بند شما مراقبت می نماید بلکه با پوشش کامل فریم آن، از آسیب دیدگی و ایجاد خط و خش روی بدنه اصلی محصول هم جلوگیری می نماید. این محصول که به وسیله برند خوب بادیگارد هم فراوری شده کیفیت خوبی داشته و خیال شما را به صورت کلی از بابت آسیب دیدگی مچ بند رفع می نماید. قاب و گلس این محصول هم جنس ژله ای دارند به این صورت که به راحتی می توانید آن را روی مچ بند گذاشته و هر زمان که احتیاج شد آن را بردارید و جدا کنید. اما این محصول علی رغم پوشش کامل روی مچ بند ضد آب نیست و نباید آن را در معرض آب قرار دهید.

کاور بادیگارد مدل Cor مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 7

98,000 تومان

مشاهده و خرید

شارژر مخصوص می بند 7

1. کابل شارژ راینو مدل R-Charge

خوشبختانه می توان شارژر می بند 6 را برای می بند 7 هم استفاده کرد. در نتیجه شما دیگر نگرانی از بابت عدم سازگاری شارژرها نخواهید داشت. یکی از برترین شارژرهای موجود برای می بند 7، کابل شارژ راینو مدل R-Charge است. این محصول که به وسیله برند محبوب راینو فراوری شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و کاملا مثل شارژر اوریجینال، مچ بند شما را شارژ می نماید. بنابراین دیگر نگرانی از بابت آسیب وارد شدن به باتری در نتیجه استفاده از شارژر تقلبی و مواردی از این دست نخواهید داشت. این محصول قیمت مناسبی هم داشته و توانسته نظر مثبت بسیاری از کاربران را هم به خود جلب کند.

کابل شارژ راینو مدل R-Charge مناسب برای مچ بند هوشمند شیائومی Mi Band 5 / 6 / 7

10 %

70,000

63,000 تومان

مشاهده و خرید

2. کابل شارژ کروکودیل مدل C-Charge

کابل شارژ کروکودیل مدل C-Charge را اگرچه قیمت به مراتب پایین تری از مدل برند راینو دارد اما اصلا این موضوع به منزله کیفیت ساخت پایین تر آن نیست. این شارژر هم توانسته با کسب رضایت بیشتر کاربران، به عنوان یکی از پرفروش ترین و برترین شارژرهای می بند شناخته گردد. با استفاده از این شارژر شما می توانید مچ بند خود را بدون نگرانی از بابت آسیب تماشا باتری آن یا تخلیه سریع شارژ، با سرعت بسیار خوبی شارژ و بهره ببرید.

کابل شارژ کروکودیل مدل C-Chatge مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 6 / 7

10 %

140,000

126,000 تومان

مشاهده و خرید

محبوب ترین لوازم جانبی می بند 7؛ کلام پایانی

از آن جایی که می بند 7 مدت زمان کوتاهی است که در بازار ایران در دسترس قرار گرفته، تعداد و تنوع لوازم جانبی آن هنوز به مقدار نسل های قبل نیست. اما قطعا با انتخاب مدل های معرفی شده در این فهرست، زیبایی مچ بند شما چندین برابر خواهد شد. هرچند به مرور زمان قطعا مدل های متنوع و مجذوب کننده تری هم به بازار خواهد آمد. توجه داشته باشید در خرید لوازم جانبی برای می بند 7 و به طور کلی هر محصول دیگری حتما باید نظرات سایر کاربران را هم مطالعه کنید تا از جزئیات مربوط به آن محصول آگاه شوید.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 7 Global Version

1,409,000 تومان

مشاهده و خرید

منبع: دیجیکالا مگ

به "محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی می بند 7 در خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبوب ترین لوازم جانبی شیائومی می بند 7 در خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید