قرارداد رسماً امضا شد؛ بازیکن استقلالی دوساله بست

به گزارش وبلاگ حسابی، دروازه بان دو فصل اخیر گل گهر سیرجان قراردادش با این باشگاه را تا انتها فصل 03-1402 امضاء کرد.

قرارداد رسماً امضا شد؛ بازیکن استقلالی دوساله بست

به گزارش وبلاگ حسابی آنلاین، محسن فروزان که دو سال قبل پس از کسب عنوان قهرمانی جام حذفی همراه با فولاد خوزستان راهی گل گهر سیرجان شد و در جمع شاگردان امیر قلعه نویی حضور یافت، طی دو فصل اخیر گلر اول این تیم بود که نمایش خوبی هم ارائه داد ولی با توجه به جذب محمدرضا اخباری احتمال جدایی او وجود داشت.

دروازه بان گل گهر در نخستین سال حضورش در این تیم 13 کلین شیت در 26 مسابقه لیگ برتر داشت و نمایش مطمئنی در تیم تحت راهنمایی قلعه نویی ارائه کرد که همین مسئله موجب شد قرارداد او به مدت دو سال تمدید گردد ولی در روزهای اخیر احتمال جدایی پیوستن او به دیگر تیم ها مطرح شده بود که فروزان و گل گهر تصمیم به ادامه همکاری گرفتند.

گل گهر در جابجایی تابستانی سال جاری محمدرضا اخباری را از تراکتور به خدمت گرفت و همین مسئله احتمال انتقال فروزان به یک مقصد نو را بالا بُرد، اما با وجود درخواست تیم هایی مثل ملوان انزلی و پیکان برای جذب این دروازه بان، در نهایت سیرجانی ها برای ادامه همکاری و حفظ فروزان به توافق رسیدند.

بدین ترتیب، محسن فروزان که تجربه حضور در استقلال، فولاد، تراکتور و ... را دارد، برای سومین سال متوالی تصمیم به ادامه همکاری با گل گهر سیرجان گرفت تا شاهد رقابت مجذوب کننده او و محمدرضا اخباری برای رسیدن به ترکیب اصلی این تیم در فصل نو لیگ برتر باشیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "قرارداد رسماً امضا شد؛ بازیکن استقلالی دوساله بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد رسماً امضا شد؛ بازیکن استقلالی دوساله بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید