ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان

به گزارش وبلاگ حسابی، جدال بزرگ هفته بین تیم های اول و دوم جدول رده بندی، سومین بازی امروز است که از ساعت20 در استادیوم نقش دنیا اصفهان شروع خواهد شد.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان

به گزارش وبلاگ حسابی آنلاین، هم سپاهان و هم استقلال بازی های قبلی خودشان را برده اند و امروز در پی 9امتیازی شدن هستند.

آنها می دانند که فردا پرسپولیس به امتیاز 9حمله خواهد نمود و عقب ماندن از این امتیاز ممکن است به معنای ازدست دادن صدرنشینی باشد. در واقع مدعیان لیگ برتر خیلی خوب می دانند که در این فصل ممکن است امتیازات 66 و 67 که در فصول گذشته به معنای قهرمان شدن بود، دیگر برای رسیدن به قهرمانی کافی نباشد.

سپاهان به خاطر مهره های بیشتر و استفاده از شرایط میزبانی، امیدوارتر از استقلال به نظر می رسد اما آبی ها هم از نتیجه گیری در مقابل این سپاهان آماده ناامید نیستند.

فصل گذشته جواد نکونام با فولاد توانست سپاهان را در اصفهان مغلوب کند و شاید سال جاری هم بتواند فکری برای تیم پرمهره تر و گلزن تر سپاهان داشته باشد. رضا اسدی و شهریار مغانلو در اوج آمادگی هستند و در 2هفته ابتدایی مجموعا 4گل زده اند. اما خط دفاعی استقلال هم شرایط خوبی دارد و 2هفته ابتدایی را با ثبت 2کلین شیت پشت سر گذاشته است.

در میان 3تیم مدعی قهرمانی، آبی ها کمترین امید گل را به حریفان خود داده اند و سیدحسین حسینی هم به روزهای خوب خودش بازگشته است. باید دید نکونام با این داشته های دفاعی، آمادگی متوقف کردن تیم حریص سپاهان را دارد یا لشکر مسلح مورایس از سومین حریف این فصل هم 3 امتیاز را خواهد گرفت.

اما نکونام به احتمال فراوان برای این ملاقات از ترکیب احتمالی زیر استفاده می نماید:

سید حسین حسینی پس از سرانجام کابوس وار در فصل گذشته در 2 بازی ابتدایی فصل تازه کلین شیت کرد ضمن اینکه در بازی هفته گذشته با گرفتن پنالتی ملوان نقش مهمی در پیروزی استقلال داشت به همین علت کاپیتان آبی ها بدون شک انتخاب اصلی نکونام در چارچوب دروازه خواهد بود.

محمدحسین مرادمند و روزبه چشمی مدافعان میانی استقلال را تشکیل می دهند.

صالح حردانی در دفاع راست توپ خواهد زد و ابوالفضل جلالی در پست دفاع چپ بازی می نماید.

زبیر نیک نفس عقب تر از خط میانی در پست هافبک دفاعی بازی خواهد نمود و مهدی مهدی پور و آرش رضاوند کمربند میانی تیم نکونام را کامل می نمایند.

جعفر سلمانی در پست وینگر چپ به بازی می رود و کوین یامگا وینگر راست آبی ها در بازی امروز خواهد بود.

ارسلان مطهری مانند بازی قبل مهاجم هدف استقلال است.

ترکیب احتمالی استقلال:

سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، جعفر سلمانی، کوین یامگا و ارسلان مطهری.

منبع: همشهری آنلاین

به "ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید