ظرفیت تولید واکسن کوو ایران برکت در بهار به 3 میلیون دوز می رسد

به گزارش وبلاگ حسابی، حسن جلیلی مسئول طرح تولید واکسن در ستاد اجرایی فرمان امام با تشریح آخرین شرایط از مراحل تست و تولید واکسن کوو ایران برکت گفت: به لطف خدا و تلاش شبانه روزی دانشمندان دارویی ستاد، تمام مراحل تولید صنعتی و نیمه صنعتی این واکسن طبق پیش بینی قبلی درحال انجام است و موفقیت های بسیار چشمگیری دراین زمینه داشته ایم.

ظرفیت تولید واکسن کوو ایران برکت در بهار به 3 میلیون دوز می رسد

وی افزود: همانطور که به مردم قول داده بودیم ، در بهار امسال ظرفیت تولید نیمه صنعتی واکسن را به 3 میلیون دوز در ماه خواهیم رساند.

وی اعلام نمود: همزمان با این اقدامات بر روی افزایش بهره وری و راندمان تولید واکسن هم کارهای تحقیقاتی متعددی صورت گرفته که نتایج موفقیت آمیزی را به دنبال داشته است.

جلیلی درخصوص آخرین شرایط خط تولید صنعتی واکسن نیز گفت: 100 درصد عملیات احداث ساختمان به انتها رسیده، 20 تا 30 درصد تجهیزات این خط تولید نصب شده، 20 درصد تجهیزات درحال نصب است و مابقی نیز همانطور که قبلا هم اعلام شده بود، تا اوایل تابستان آماده بهره برداری خواهد شد.

وی تأکید کرد: درکنار تولید 3میلیون دوز واکسن در خط تولید نیمه صنعتی، خط صنعتی هم با ظرفیت 12 تا 15 میلیون دوز در ماه از تابستان 1400 به بهره برداری رسیده و تولیدات این خط به این ظرفیت اضافه کرده میشود.

مدیر پروژه ساخت واکسن ستاد اجرایی فرمان امام درخصوص فاز سوم تست انسانی واکسن کوو ایران برکت نیز گفت:درصورت تأیید مدارک و مستندات ارائه شده از انجام فاز دوم مطالعات بالینی این واکسن از سوی مقامات ذیربط ، از نیمه اردیبهشت امسال آماده آغاز فاز سوم کارآزمایی بالینی هستیم.

منبع: اتاق بازرگانی ایران

به "ظرفیت تولید واکسن کوو ایران برکت در بهار به 3 میلیون دوز می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظرفیت تولید واکسن کوو ایران برکت در بهار به 3 میلیون دوز می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید