خبرنگاران مشترکان برق یزد به تناسب همکاری در اوج مصرف پاداش دریافت می نمایند

به گزارش وبلاگ حسابی، یزد - خبرنگاران - مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: تمامی مشترکان بر اساس میزان همکاری در ساعت اوج مصرف انرژی الکتریکی پاداش دریافت می نمایند.

خبرنگاران مشترکان برق یزد به تناسب همکاری در اوج مصرف پاداش دریافت می نمایند

به گزارش روزچهارشنبه روابط عمومی شرکت توزیع برق یزد، محمد میرشمس اضافه نمود : طرح های تعطیل و تعمیر، ذخیره عملیاتی ، دیزل ژنراتور و همکاری برنامه ریزی شده برای صنایع همکار در نظر گرفته شد که از 10 خرداد تا 15 شهریور بر اساس تفاهم نامه همکاری مشمول پاداش می شوند.

وی اظهار کرد: موکول کردن زمان تعطیل و تعمیر صنایع در بازه پیک بار تابستان به زمان دیگر ، تعدیل بار در صورت احتیاج شرکت توزیع از سوی صنایع ، استفاده از دیزل ژنراتور برای کاهش کلی یا بخشی از بار مصرفی و تعهد کاهش مصرف در ساعت های اوج بار بر اساس برنامه تعیین مشمول پاداش همکاری بخش صنعتی است.

میرشمس با اشاره به اینکه زمان اوج بار از ساعت 12 تا 18 و از ساعت 20 تا 23 شب در فصل تابستان است گفت: قطع بار یا کاهش بار برنامه ریزی شده بر اساس تفاهم نامه همکاری مشترکان کشاورزی در ساعت اوج بار هم مشمول پاداش می گردد.

این مسوول اضافه نمود: قطع بار برنامه ریزی شده مشترکان کشاورزی ، با استفاده از کنتورهای منصوبه هوشمند از راه دور بر اساس تفاهم نامه منعقد شده امکان پذیر و میزان پاداش آن نیز تعیین است.

میرشمس در مورد ساعت اوج مصرف برق بخش اداری و تجاری (عمومی و سایرمصارف) هم اظهارکرد : بازه زمانی همکاری در ماه های تیر و مرداد از ساعت 11 تا 15 است که با همکاری استانداری یزد و تغییر ساعت اداری این زمان تعدیل شد و بخشی از آن با یاری این گروه از مشترکان قابل همکاری است.

وی یادآور شد : بخش قابل توجه مصرف برق مشترکان عمومی و سایر مصارف مربوط به سیستم سرمایشی است که با قراردادن کنترلر یا ترموستات قابل مدیریت است.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق یزد اضافه نمود : مشترکان سی.ان .جی(CNG) نیز حداقل با 2 ساعت همکاری در ساعت اوج بار مشمول پاداش می شوند.

میرشمس اضافه نمود: شرکت های استارتاپی علاقه مند همکاری هم می توانند با روش های متعدد در صورت تعدیل بار مشترکان خانگی و براساس قوانین شرکت توانیر از پاداش بهره مند شوند.

تعداد مشترکان برق یزد 710 هزار فقره اعلام شد که مشترکان برق خانگی استان 567 هزار مشترک ، صنعتی 12 هزار ، اداری 22 هزار مشترک و 10 هزار و 600 مشترک هم مربوط به بخش کشاورزی است.

هم اکنون 80 درصد مشترکان توزیع برق استان در بخش خانگی، 13.5 درصد در بخش تجاری، 2.3 درصد عمومی، 1.7 درصد صنعتی و 1.4 درصد کشاورزی است.

پانزدهم خردادماه 1399 مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد با اشاره به ظرفیت استان در ایجاد نیروگاه های خورشیدی گفته بود : این منطقه از لحاظ بهره برداری چنین واحدهایی برای تامین انرژی الکتریکی مورد احتیاج در کشور در صندلی نخست واقع شده است.

ابوالفضل اسدی در نشست برخط(آنلاین) خانه مطبوعات یزد در گفت و گو با وبلاگ حسابی با اشاره به 330 روزهای آفتابی ، وجود شبکه های الکتریکی مناسب و پایدار ، اضافه نمود: با توجه به این صندلی استان، هفت شرکت با ظرفیت 58.5 مگاوات در مدار بهره برداری واقع شده است، امیدواریم این عدد تا خاتمه سال 99 به 70 مگاوات افزایش یابد.

وی تاکید نمود: این شرکت وظیفه توسعه و بهره ­برداری شبکه ­های انتقال و فوق توزیع استان را به عهده دارد گفت: این شرکت توانست در 10 شهرستان­ ماموریت تامین برق را به خوبی انجام دهد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد تعداد مشترکان عظیم انرژی الکتریکی استان را 27 مورد بیان نمود و یادآور شد: قدرت اسمی نیروگاه ­های استان 2 هزار و 780 مگاوات است و نیروگاه­ های زنبق، سیکل ترکیبی یزد، تابان، سرو، شیرکوه و نیروگاه های تجدیدپذیر و فراوری پراکنده از جمله این نیروگاه ­هاست.

وی یزد را شاهراه ارتباطی شبکه برق کشور با پایداری بسیار مناسب دانست که با استان های خراسان، کرمان، فارس و اصفهان به وسیله 11 خط انتقال و فوق توزیع تبادل انرژی دارد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مشترکان برق یزد به تناسب همکاری در اوج مصرف پاداش دریافت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مشترکان برق یزد به تناسب همکاری در اوج مصرف پاداش دریافت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید