جزئیات پیغام تهرانی ها به شهرداری در آبان ماه ، رشد 500 برابری درخواست ها برای افزایش اتوبوس ، موضوع پاکسازی شعارنویسی دیوارها حذف شد؟

به گزارش وبلاگ حسابی، براساس اطلاعات منتشر شده از سامانه 137 در سایت شفافیت شهرداری تهران، افزایش تعداد اتوبوس موضوعی است که در آبان ماه با 504 درصد رشد، بیشترین اندازه رشد نسبت به بازه زمانی مشابه را ثبت نموده است.

جزئیات پیغام تهرانی ها به شهرداری در آبان ماه ، رشد 500 برابری درخواست ها برای افزایش اتوبوس ، موضوع پاکسازی شعارنویسی دیوارها حذف شد؟

به گزارش وبلاگ حسابی، سامانه شفافیت شهرداری تهران جزئیات تماس های مردمی با سامانه 137 پلاس در آبان ماه را منتشر کرد.

براساس این گزارش در ماه گذشته 121 هزار و 249 پیغام دریافت شد که نسبت به بازه زمانی مشابه - آبان 1400- با افزایش 40.9 درصدی همراه شده است.

در رابطه با 10 موضوع پردرخواست شهروندان می توان به موضوعاتی همانند نظافت معابر و کوچه، لایروبی جوی، جمع آوری زباله و ضایعات، سدمعبر دستفروش و وانتی در خیابان، طعمه گذاری موش، ساخت و ساز غیرمجاز مسکونی، جمع آوری خاک و نخاله، آلودگی صوتی مسکونی، افزایش تعداد اتوبوس و سدمعبر اصناف در پیاده رو اشاره نمود.

نظافت شهر و لایروبی جوی ها اولین دغدغه تهرانی ها | 15 خواسته مهم شهروندان از شهرداری تهران چیست؟

براساس آمار منتشر شده در آبان ماه، 6 هزار و 295 تماس مربوط به نظافت معابر، 5 هزار و 613 تماس لایروبی جوی، 4 هزار و 223 تماس مربوط به جمع آوری زباله و ضایعات، 3 هزار و 768 تماس در رابطه با معبر دستفروش و وانتی در خیابان ثبت شده است.

برخلاف ماه گذشته- مهرماه- که پاکسازی دیوارنویسی خیابان های تهران به عنوان سومین پیغام پر درخواست شهروندان ذکر شده بود، در آمار ثبت شده آبان ماه، خبری از این موضوع نیست و به عبارت دیگر این موضوع در میان 10 موضوع پردرخواست تهرانی ها جایگاهی نداشت. افزایش تعداد اتوبوس موضوعی است که با 504 درصد رشد، بیشترین مقدار رشد نسبت به بازه زمانی مشابه را ثبت نموده است. جمع آوری خاک و نخاله با 62 درصد رشد در رتبه بعدی افزایش آمار نسبت به بازه زمانی مشابه سال قبل قرار گرفته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "جزئیات پیغام تهرانی ها به شهرداری در آبان ماه ، رشد 500 برابری درخواست ها برای افزایش اتوبوس ، موضوع پاکسازی شعارنویسی دیوارها حذف شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات پیغام تهرانی ها به شهرداری در آبان ماه ، رشد 500 برابری درخواست ها برای افزایش اتوبوس ، موضوع پاکسازی شعارنویسی دیوارها حذف شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید