تکلیف دو کرسی سنا در جرجیا دور دوم انتخابات مشخص می گردد

به گزارش وبلاگ حسابی، در حالیکه نتایج نهایی انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا اعلام نشده است، روزنامه گاردین گزارش داد تکلیف دو کرسی باقی مانده از ایالت جرجیا برای مشخص شدن اکثریت سنا، در دور دوم مشخص خواهد شد.

تکلیف دو کرسی سنا در جرجیا دور دوم انتخابات مشخص می گردد

روزنامه گاردین نوشت: بر اساس گزارش ها، معین دو کرسی باقی مانده ایالت جرجیا در دور دوم انتخابات تعیین می گردد که در نهایت اکثریت سنا را معین خواهد نمود.

در حال حاضر آرای دموکرات ها و جمهوری خواستار در سنا هر کدام 48 کرسی است در حالی که دمکرات ها در مجلس نمایندگان آمریکا 212 کرسی و جمهوریخواستار 194 رای بدست آورده اند.

قرار است دیوید پردو جمهوری خواه و یان اوسوف دمکرات برای یکی از کرسی ها و همچنین رافائل وارناک دمکرات و کلی لوفلر جمهوری خواه برای دیگر کرسی ایالت جرجیا در پنجم ژانویه 2021 (16 دی ماه 1399) برای دور دوم انتخابات سنا رقابت نمایند.

تازه ترین اخبار و آمار رسمی نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا همچنان حاکی هستند که جو بایدن با 264 رای الکترال در برابر 214 رای الکترال دونالد ترامپ پیشتاز است و با وجود اینکه گفته می گردد ترامپ همچنان حاضر به پذیرش شکست نیست اما بایدن هر لحظه با شمارش آرای پستی موقعیتش بهتر می گردد و همه آمریکایی ها در انتظار اعلام نتایج نهایی بسر می برند.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین

به "تکلیف دو کرسی سنا در جرجیا دور دوم انتخابات مشخص می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف دو کرسی سنا در جرجیا دور دوم انتخابات مشخص می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید