ترامپ همچنان دروغ می گوید

به گزارش وبلاگ حسابی، خبرگزاری خبرنگاران- یک روزنامه آمریکایی در گزارشی به ابتلای دونالد ترامپ به کرونا پرداخت و نوشت، ترامپ همچنان به دروغگویی های خود ادامه می دهد.

ترامپ همچنان دروغ می گوید

به گزارش خبرگزاری وبلاگ حسابی، روزنامه لس آنجلس تایمز در گزارشی با عنوان دروغ های ترامپ درباره کرونا دامن گیر خود او شد نوشت، دوره ریاست جمهوری ترامپ با یک دروغ شروع شد و اکنون این سابقه دروغگویی های او در حال تضعیف دولت درست در زمانی است که به بیشترین سطح اعتماد احتیاج دارد.

در این گزارش آمده است که در حالی که ترامپ همچنان از تأثیرات ناشی از کووید 19 رنج می برد - در ارتباط با سطح واقعی ابتلای او شرایط او در حال حاضر سوالاتی مطرح است و به این سوالات هنوز پاسخی داده نشده است - رسانه های خبری و کشوری که او به آن خدمت می نماید روز شنبه با یک سری تناقضات و اطلاعات غلط روبرو شدند. البته این موضوع جدیدی نیست.

در تابستان سال جاری، بخش حقیقت یاب روزنامه واشنگتن پست بیش از 20 هزار مورد از ادعا های اشتباه یا گمراه کننده ارائه شده از سوی رئیس جمهور آمریکا را از زمان به قدرت رسیدن او شناسایی کرد و همین موضوع یکی از دلایل تقلای او برای انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور آمریکا محسوب می گردد. اما این موضوع سبب بر طرف شدن این ابهامات نشده است.

کیتلین هال جامیسون، کارشناس ارتباطات سیاسی در دانشگاه پنسیلوانیا در سخنانی گفت: لحظاتی وجود دارد که طی آن باید به رئیس جمهور و دفتر ریاست جمهوری و به طور کلی کاخ سفید اعتماد گردد، زیرا کشور باید بداند ما رئیس جمهوری داریم که توانایی انجام وظایف خود را دارد.

او همچنین گفت: اگر این اعتماد وجود نداشته باشد، ما نمی توانیم به اظهاراتی اعتماد کنیم که سبب اطمینان بخشی در این باره می گردد که او در واقع قادر به انجام وظایف خود است. کوین مادن که یک کارشناس مسائل راهبردی ارتباطات که تجاربی در کنگره داردو در سه کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری جمهوریخواه هان حضور داشته است، در ارتباط با این موضوع صریح تر می باشد. او در سخنانی گفت: مرغ ها برای استراحت کردن به لانه می آیند. .

اما این یک ادعای بی خطر و به راحتی قابل انکار در این باره نیست که تعداد افراد حاضر در مراسم تحلیف ترامپ بیشتر از هر زمانی در تاریخ آمریکاست. بلکه این یک موضوع واقعی مرتبط با مرگ و زندگی است و شامل ویروسی می گردد که بیش از 209 هزار آمریکایی را به کام مرگ کشانده و اکنون رئیس جمهور خود آمریکا و بسیاری از افراد قدرتمند در حزب جمهوری خواه نیز به آن مبتلا شده اند.

نظرسنجی اجرا شده توسط موسسه گالوپ در ماه ژوئن نشان داد که تنها حدود یک سوم آمریکایی ها یا همان 36 درصد رئیس جمهور ترامپ را فردی صادق و قابل اعتماد می دانند. این در حالی است که یک چهارم آمریکایی ها در خصوص استیضاح رئیس جمهور کلینتون پس از دروغ گفتن او در خصوص داشتن رابطه با یک خانم در کاخ سفید این نظر را داشتند.

رتبه شگفت انگیز ترامپ تعجب آور نیست و این مسئله نشان دهنده یک اختلاف عمیق حزبی است. دموکرات ها همواره برخلاف دیدگاه های بسیار مطلوب جمهوری خواستار، رتبه های پایین تری از ترامپ را ارائه می دهند. اما حتی بعضی از اعضای حزب جمهوری خواه نیز نسبت به رهبر حزب خود مشکوک شده اند. در سال 2017، از هر 10 جمهوری خواه بیش از 8 تن فکر می کردند ترامپ قابل اعتماد است. سه سال بعد، این تعداد به تقریبا هفت نفر از هر ده تن رسید.

عدم ارائه حقیقت از سوی ترامپ فرایند حرکت او به سوی انتخاب مجدد را کند نموده است.

جو بایدن ، در جریان مناظره ریاست جمهوری هفته گذشته گفت: همه آنچه که ترامپ تا به امروز گفته است شامل دروغ می گردد و همه می دانند که او دروغگو است.

جان آنزالون که در ارتباط با بایدن یک سری نظرسنجی هایی را انجام می دهد در سخنانی گفت: ما شاهد فردی هستیم که به نظر مردم آمریکا صادق نیست، آن ها همچنین بر این باورند که او یک دروغگو است.

ترامپ قبل از اینکه رئیس جمهور آمریکا گردد، در کار ساخت و ساز املاک و مستغلات در شهر نیویورک بود که برای فروختن ساختمان هایش لحن خاصی را در پیش گرفته بود. او این کار را اغراق واقعی می نامید.

مایکل دی آنتونیو کسی که زندگی نامه ترامپ را نوشته است در سخنانی گفت: زمانی که به روز های گذشته باز می گردیم، وقتی او دو یا سه بار در خصوص ثروت خود اغراق کرد، هیچ کس در این باره چیزی نگفت. او همچنین گفت: دروغ هرگز مهم نبوده است و گفتن حقیقت ضروری نبود. تنها چیزی که ضروری این بود که او فردی قابل قبول باشد.

طی سال ها، ترامپ سعی نموده است رسانه ها را به عنوان منبع انتشار اخبار جعلی تضعیف کند. اکنون او به بسیاری از بازار های مشابه اعتماد می نماید تا به آمریکایی های ناآرام اطمینان دهد که رهبر این کشور سرحال است.

گزارش های خبری منتشر شده در روز شنبه مملو از سخنان گمراه کننده کاخ سفید و پیغام های متناقضی بود که نه تنها سلامت رئیس جمهور بلکه عملکرد دولت و فراتر از آن، خود کشور را زیر سوال می برد.

استیون وایت استاد علوم سیاسی در دانشگاه سیراکیوز در سخنانی گفت: ما نمی دانیم رئیس جمهور تا چه اندازه عملکرد خوبی دارد.

او همچنین گفت: این همان چیزی است که شما در رژیم های استبدادی می بینید. ما شاهد یان موضوع در دموکراسی ها نیستیم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "ترامپ همچنان دروغ می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ همچنان دروغ می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید