ترافیک رویدادهای مهم آسیایی و جهانی پیش روی کشتی ایران

به گزارش وبلاگ حسابی، کشتی آزاد و فرنگی ایران در حالی وارد سال تازه شد که رویدادهای مهم و بین المللی فراوانی را در رده های سنی مختلف پیش رو دارد و باید برای هر کدام از این میادین، تدارکات و برنامه ریزی ویژه ای انجام دهد.

ترافیک رویدادهای مهم آسیایی و جهانی پیش روی کشتی ایران

رشته کشتی بر خلاف بسیاری از رشته های دیگر ورزشی علاوه بر تقسیم به دو رشته آزاد و فرنگی، داعیه دار عناوین قهرمانی در رده های مختلف بزرگسالان، امیدها، جوانان و نوجوانان آسیا و دنیا است و طبیعتاً تجهیز و آماده سازی هر کدام از این تیم ها برای حضور در میادین بین المللی مستلزم هزینه و تدارکات وسیع است.

با توجه به تقویم اتحادیه دنیای کشتی در سال 2022 میلادی آزاد و فرنگی کاران رده بزرگسالان، چهار میدان مهم بین المللی را پیش رو خواهند داشت.

این مسابقات که از اوایل سال 1401 شروع می گردد، چهار رقابت مهم بین المللی از جمله مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های کشورهای اسلامی، بازی های آسیایی چین و رقابت های دنیای صربستان است که با تصمیم کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران، اردوها نیز از سوم فرودین ماه سال تازه شروع خواهد شد.

بدین ترتیب رقابت های کشتی قهرمانی آسیا در سال 2022 در روزهای 30 فروردین تا 4 اردیبهشت ماه سال 1401 در شهر اولان باتور کشور مغولستان برگزار می گردد. سپس نوبت به مسابقات کشتی قهرمانی دنیا می رسد که طی روزهای 19 تا 27 شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برپا خواهد شد. چند روز بعد و با فاصله زمانی بسیار کوتاه شاهد برگزاری رقابت های کشتی بازی های آسیایی چین خواهیم بود که طی روزهای 30 شهریور تا 2 مهرماه سال 1401 در شهر هانگژو برگزار می گردد.

البته ترافیک رویدادهای بین المللی کشتی در رده های دیگر هم بسیار بالاست، بطوریکه مسابقات قهرمانی کشتی جوانان و نونهالان آسیا تیرماه سال 1401 در بحرین برگزار خواهد شد. رقابت های دنیای جوانان نیز مردادماه در صوفیه بلغارستان و مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا هم خردادماه به وسیله عربستان میزبانی می گردد. ضمن اینکه رقابتهای قهرمانی نوجوانان دنیا نیز مردادماه در ایتالیا و رقابت های دنیای زیر 23 سال هم اواخر مهرماه در اسپانیا برگزار می گردد.

به گزارش وبلاگ حسابی، اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا از روز 15 اسفندماه در خانه کشتی تهران شروع شد که این مرحله از تمرینات روز آدینه به سرانجام رسید. دور بعدی تمرینات آماده سازی کشتی گیران تیم های ملی از ابتدای تعطیلات نوروز شروع می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ترافیک رویدادهای مهم آسیایی و جهانی پیش روی کشتی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک رویدادهای مهم آسیایی و جهانی پیش روی کشتی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید