از بازار سیاه بلیت فروشی تا درگیری طرفداران نساجی و پرسپولیس

به گزارش وبلاگ حسابی، تیم های نساجی و پرسپولیس درهفته سی ام لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) به مصاف هم می روند.

از بازار سیاه بلیت فروشی تا درگیری طرفداران نساجی و پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ حسابی، تیم های نساجی و پرسپولیس درهفته سی ام لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) به مصاف هم می روند. حاشیه های پیش از شروع این ملاقات به توضیح زیر است:

از ساعت 12 ظهر ترافیک شدیدی در اطراف ورزشگاه وطنی به وجود آمد. طرفداران دو تیم از 5 ساعت مانده به شروع بازی در اطراف ورزشگاه حضور پیدا کردند و منتظر صدور اجازه ورود به ورزشگاه بودند.

در های ورزشگاه ساعت 13:45 به روی طرفداران باز شد.

با وجود اینکه از چند روز قبل اعلام شده بود طرفدارانی که بلیت ندارند به ورزشگاه نیایند؛ اما تعداد زیادی بدون بلیت قصد ورود به ورزشگاه را داشتند.

پس از اینکه طرفداران اجازه ورود به ورزشگاه پیدا کردند، برای ورود در چندین مرحله به وسیله مأموران انتظامی مورد بازرسی بدنی قرار گرفتند.

دقایقی بعد از اینکه طرفدارانی که بلیت داشتند وارد ورزشگاه شدند، تعداد زیادی از افرادی که بلیت نداشتند، با ازدحام و فشار زیادی خود را به ورزشگاه رساندند.

طرفداران نساجی که در ضلع روبه روی جایگاه قرار داشتند با شعار نساجی آسیایی تیم مورد علاقه خود را تشویق می نمایند.

با وجود اینکه قبل از بازی فقط 600 بلیت به طرفداران پرسپولیس تعلق گرفته بود، اما تعداد بسیار بیشتری از طرفداران پرسپولیس به ورزشگاه آمدند و دو جایگاه پشت نیمکت ها را پُر کردند.

طرفداران پرسپولیس با سر دادن شعار قهرمانی به تشویق تیم خود پرداختند.

سکوی قهرمانی سرخپوشان نیز در کنار زمین در حال آماده سازی است تا در صورت قهرمانی پرسپولیس، شاگردان گل محمدی جشن قهرمانی خود را در ورزشگاه شهید وطنی برگزار نمایند.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "از بازار سیاه بلیت فروشی تا درگیری طرفداران نساجی و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بازار سیاه بلیت فروشی تا درگیری طرفداران نساجی و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید