اختصاص اعتبار 200 میلیارد تومانی برای تکمیل طرح تالار مرکزی شهر شیراز

به گزارش وبلاگ حسابی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای تکمیل طرح تالار مرکزی شهر شیراز اعتباری حدود 200 میلیارد تومان تخصیص یافت.

اختصاص اعتبار 200 میلیارد تومانی برای تکمیل طرح تالار مرکزی شهر شیراز

به گزارش گروه استان های وبلاگ حسابی از شیراز، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پنج شنبه شب در حاشیه سفر هیئت دولت به فارس و در حاشیه شورای اداری استان در جمع وبلاگ حسابی اظهار کرد: دولت مردمی رویکرد خودش را بر حضور مستقیم در میان مردم و شنیدن حرف های آن ها قرار داده است.

او ادامه داد: این رویکرد باعث شده امیدواری هایی در سطح کشور ایجاد گردد که مردم می توانند حرف هایشان را به رئیس جمهور مطرح نمایند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به مصوبات سفر هیئت دولت برای فارس هم گفت: جلساتی در شهرستان ها برا توسعه و عمران استان برگزار کردیم که تعداد 100 مصوبه برای استان در دولت آماده است که البته فرآیند طولانی تر طی شده تا به این 100 مصوبه رسیده ایم.

اسماعیلی ادامه داد: در حوزه فرهنگ و هنر از آنجایی که فارس استانی فرهنگی و هنری است، مصوبات مختلفی در نظر گرفته شده ازجمله تکمیل تالار مرکزی شیراز با اعتباری نزدیک به 200 میلیارد تومان است.

او گفت: این طرح در حال حاضر 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که تا دو سال دیگر به بهره برداری می رسد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیح داد: بعلاوه عملیات اجرایی مرکز حافظ شناسی هم در سال آینده شروع می گردد.

اسماعیلی افزود: طرح های دیگری هم به تصویب رسیده که هم در حوزه فرهنگ و هنر استان و هم در سایر حوزه ها شکوفایی بیشتری حاصل گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اختصاص اعتبار 200 میلیارد تومانی برای تکمیل طرح تالار مرکزی شهر شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص اعتبار 200 میلیارد تومانی برای تکمیل طرح تالار مرکزی شهر شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید