کی روش را سرمربی قطعی تیم ملی بدانیم؟

به گزارش وبلاگ حسابی، خبرنگاران؛ یک روز بعد از اظهار نظر معاون اول رئیس جمهور در مورد حمایت از تیم ملی منابع رسانه ای از بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی خبر می دهند.

کی روش را سرمربی قطعی تیم ملی بدانیم؟

به گزارش وبلاگ حسابی، صبح امروز هیوا یوسفی خبرنگار ورزشی روزنامه همشهری در حساب توئیتری اش نوشت که از منابع موثقی شنیده گروهی خارج از فدراسیون تصمیم گرفته اند تا یک مربی نامدار خارجی را به تیم ملی بیاورند تا از شکست احتمالی برابر انگلستان و آمریکا جلوگیری کند.

بعلاوه پیمان اسدیان مجری باسابقه شبکه خبر، بعد از دو توییت هفته گذشته درباره مذاکره با مرد پرتغالی حالا اظهار داشت: کی روش گزینه نهایی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران است؛ و به مقامات فوتبال ماموریت داده شده که برای بازگرداندن مرد پرتغالی وارد عمل شوند! این چهره تلویزیونی منبع اطلاعات خاص خود را اعلام ننموده است، اما با قطعیت از آمدن کی روش می گوید.

سردبیر سایت ورزش سه هم به کنایه در حساب توییتری اش نوشت که نشست خبری سرمربی نو را باید در هیات دولت برگزار کرد.

همه این ها در حالی است که سخنگوی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و سرپرست و دبیرکل فدراسیون در این روز ها مدام این اخبار را تکذیب نموده اند. اما گویا باید رفتن اسکوچیچ از تیم ملی را قطعی بدانیم. گرچه معلوم نیست واقعا جانشین او قرار است کی روش باشد یا نام دیگری در راه است.

منبع: فرارو

به "کی روش را سرمربی قطعی تیم ملی بدانیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش را سرمربی قطعی تیم ملی بدانیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید