هنوز برادرم هست منتشر شد

به گزارش وبلاگ حسابی ؛ هنوز برادرم هست کتابی است به قلم منصوره قنادیان و پژوهشگری محمد و زینب رستمی که به تازگی در انتشارات سوره مهر به چاپ رسید. هنوز برادرم هست روایتگر خاطرات و زندگی شهید عباس رستمی از زبان برادر دوقلویش محمد رستمی است.

هنوز برادرم هست منتشر شد

کتاب برشی از زندگی سراسر پرماجرا و پر شر و شور دو برادر دوقلو را به تصویر می کشد که یکی از آنها به شهادت می رسد. راوی کتاب، برادر دوقلوی خود را از زاویه ای نو و مجذوب کننده برای مخاطب روایت می نماید. کتاب سعی دارد با زبانی ساده و شیوا، زندگی و دلتنگی های برادری را در فراق برادر دوقلوی خود به مخاطب نوجوان و جوان ارائه دهد. کتاب دارای تصویرهایی زنده و مجذوب کننده از شیطنت ها و اتفاقات هیجان انگیز از زندگی دو برادر دوقلو است. فضاسازی ها هم طبیعی از آب درآمده و کشش خوبی برای مخاطب دارد.

هنوز برادرم هست حاصل گفت وگو با عباس رستمی است که به یاری اعضای خانواده، مکتوبات و اسناد و مدارک مرتبط با برادر شهیدش را گردآوری نموده است. این کتاب نمونه ای از کتب خاطره پژوهی خانوادگی است که می تواند در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، الگوی نسل های برآمده از خانواده های معزز شهدا باشد.

در بخشی از کتاب می خوانیم:

عباس بعد از شهادتش هم هوای من را داشت. در همه جا. هنوز هم حسش به من خیلی نزدیک است. هر وقت دلم می گیرد و دلتنگش می شوم، می آید پیشم و می بینمش. اگر مریض شوم می آید پیشم. اگر در زندگی مسئله ای برایم پیش بیاید نفر اول پیدایش می گردد. برایم دعا می نماید. اگر سوالی در ذهنم باشد می آید و جوابش را می دهد. روزی که رفت بهش گفتم این رسم مردانگی نیست، ما با هم همه جا بودیم حالا رفیق نیمه راه شدی و زودتر رفتی. هر چند تو خریدار داشتی و من هنوز اندر خم یک کوچه ام. ولی او با معرفت بود و هست و من بعد از سال ها هنوز عباس را در درون خودم حس می کنم.

هنوز برادرم هست با شمارگان 1250 نسخه و به قیمت 85 هزار تومان در بازار نشر در دسترس علاقمندان است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "هنوز برادرم هست منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز برادرم هست منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید