مدت زمان دوری علیرضا بیرانوند از فوتبال معین شد

به گزارش وبلاگ حسابی، علیرضا بیرانوند بعد از برخورد با سعید عزت اللهی در اوایل بازی مقابل ازبکستان دچار مصدومیت شدید از ناحیه فک شد. پیگیری ها و تشخیص پزشکان متخصص بر این بود که فک بیرانوند دچار شکستگی شده و این بازیکن به عمل جراحی احتیاج دارد.

مدت زمان دوری علیرضا بیرانوند از فوتبال معین شد

بعد از مصدومیت شدید علیرضا این شایعه در فضای مجازی به وجود آمد که او با توجه به شدت مصدومیت و عمل جراحی سختی که باید انجام دهد، ممکن است فصل آینده را از دست بدهد و مدت زمان دوری او از فوتبال به حدود یک سال برسد.

موضوعی که موجی از نگرانی را بین پرسپولیسی ها به وجود آورد و طرفداران پرسپولیس به شدت پیگیر شرایط علیرضا شدند. پیگیری ها نشان می دهد که این موضوع صحت ندارد و علیرضا خیلی زودتر به میادین بازخواهد گشت.

آنطور که شنیدیم بعد از عمل جراحی فک بیرانوند بین 3 تا 8 هفته زمان احتیاج دارد تا به روال عادی و تمرینات برگردد و خبری از دوری بلند مدت او نیست. موارد زیادی از مصدومیت فک فوتبالیست ها وجود دارد که بسته به نوع عمل و شدت شکستگی حداکثر تا 8 هفته زمان احتیاج داشتند تا به تمرینات برگردند.

شکستگی فک بیرانوند شدید نیست و به طور حتم بعد از جراحی و چند هفته استراحت می تواند به تمرینات برگردد و مسئله ای برای همراهی پرسپولیس نخواهد داشت.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "مدت زمان دوری علیرضا بیرانوند از فوتبال معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدت زمان دوری علیرضا بیرانوند از فوتبال معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید