رونمایی از پیراهن سوم بارسا: عجب رنگی!

به گزارش وبلاگ حسابی، چند هفته از آغاز فصل 24-2023 گذشته، اما هنوز همه تیم های اروپایی از هر سه پیراهن شان برای فصل نو رونمایی ننموده اند و طرفداران هنوز با اشتیاق منتظر تماشا آن ها هستند. بارسا پیش از این از دو پیراهن اول و دومش با همکاری شرکت نایکی رونمایی نموده بود و حالا نوبت به پیراهن سوم رسیده که مورد توجه بسیاری از طرفداران این تیم در همین فاصله کوتاه هم قرار گرفته است.

رونمایی از پیراهن سوم بارسا: عجب رنگی!

رنگ آبی روشن این پیراهن نو باعث شده که تفاوت خاصی در آن احساس گردد و به گفته خود این باشگاه، طراحی آن نمادی از تمامی ارزش هایی است که بارسا در طول این سال ها برایش کوشش نموده است. از تاریخ و سبک بازی گرفته تا استعداد های جوانی که در لاماسیا رشد کردند و مسیری که طی کردند الگویی برای تمامی بازیکنان جهان است.

بارسا بعلاوه تاکید دارد که رنگ و طراحی استفاده شده در این پیراهن نشانگر انرژی و روحیه بالای بازیکنان و نیرو های جوان تری است که در این باشگاه به کار گرفته شده اند و دی ان ای این تیم را به خوبی به نمایش درمی آورد.

این باشگاه میخواهد نسخه پیراهن بازیکنان را به مدت یک هفته از هفتم تا چهاردهم سپتامبر برای طرفداران هم به فروش برساند تا آن ها هم بتوانند این مدل خاص از این پیراهن مجذوب کننده و خوشرنگ را در اختیار داشته باشند.

بارسا میخواهد در ملاقات این یکشنبه که در چارچوب رقابت های هفته چهارم لالیگا در خانه اوساسونا برگزار خواهد شد این پیراهن نو را به تن کند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "رونمایی از پیراهن سوم بارسا: عجب رنگی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از پیراهن سوم بارسا: عجب رنگی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید