روستوف پیروز ترین تیم لژیونرهای ایرانی قاره اروپا، سقوط 16 پله ای یاران جهانبخش

به گزارش وبلاگ حسابی، در جدیدترین رده بندی تیم های فوتبال اروپا دینامو زاگرب و روستوف صعود خیره کننده ای داشتند و آلکمار با سقوط 16 پله ای روبرو شد.

روستوف پیروز ترین تیم لژیونرهای ایرانی قاره اروپا، سقوط 16 پله ای یاران جهانبخش

به گزارش وبلاگ حسابی، تیم های دینامو زاگرب کرواسی و روستوف روسیه در جدیدترین رده بندی تیم های فوتبال اتحادیه باشگاه های اروپا (یوفا) با کسب امتیازهای 5.025 و 4.880 به ترتیب در صندلی های بیست و سوم و بیست و چهارم نهاده شدند.

دینامو زاگرب با در اختیار داشتن علی کریمی و روستوف با بهره مندی از سردار آزمون و سعید عزت اللهی در رده بندی پیشین یوفا رتبه های 69 و 145 را در اختیار داشتند، اما حضور این دو تیم اروپای شرقی در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا با صعود خیره کننده ای در رده بندی برترین تیم های اروپایی روبرو شوند. در این میان صعود 121 پله ای روستوف باعث شد پیروز ترین تیم لژیونرهای ایرانی قاره اروپا لقب بگیرد.

آلکمار نیز با علیرضا جهانبخش صندلی قبلی خود را با سقوط 16 پله ای از دست داد و در رده 85 برترین تیم های فوتبال باشگاهی اروپا نهاده شد.

در آخرین رده بندی برترین تیم های فوتبال باشگاهی اروپا در فصل جاری از سوی یوفا تیم های فرانسوی لیون و موناکو و بایرن مونیخ رتبه های اول تا سوم را در اختیار دارند.

ملاک رده بندی یوفا نتایج بازی های تیم های شرکت کننده در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا است و در این میان تیم های پانیونیوس یونان، ترک گروژنی روسیه، هیرنوین هلند و آلانیااسپور ترکیه که لژیونرهای ایرانی را در اختیار دارند به دلیل عدم حضور در این رقابت ها جایی در رنکیگ ندارند.

منبع: تسنیم

به "روستوف پیروز ترین تیم لژیونرهای ایرانی قاره اروپا، سقوط 16 پله ای یاران جهانبخش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روستوف پیروز ترین تیم لژیونرهای ایرانی قاره اروپا، سقوط 16 پله ای یاران جهانبخش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید