درگیری نیمار با هم تیمی هایش!

به گزارش وبلاگ حسابی، تیم فوتبال پاری سن ژرمن شب گذشته در استادیوم لوییز دوم شهر موناکو به مصاف این تیم رفت و با نتیجه سه بر یک مغلوب گردید تا چهارمین شکست این تیم در سال 2023 به ثبت برسد.

درگیری نیمار با هم تیمی هایش!

سالی که برای آنها اصلا خوب پیش نرفته و مصدومیت مسی و امباپه نیز در آستانه بازی برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان برای آنها گران تمام شده است اما در کنار این ها، شکست شب گذشته این تیم باعث شده رختکن پی اس جی هم متشنج گردد.

ماجرا از این قرار است که اکیپ مدعی شده بحث داغی بین بعضی از اعضای تیم و لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی باشگاه، وجود داشته که از بازیکنان به علت بازی غیرتهاجمی انتقاد نموده است. موضوعی که برای همه خوشایند نبود و به ویژه از طرف دو برزیلی تیم، مارکینیوش و نیمار با پاسخ همراه شده است. ظاهراً دو طرف کلمات تندی به زبان پرتغالی رد و بدل نموده اند که به علت شدت آن حتی چندین نفر از اعضای تیم را متعجب نموده است.

نیمار که در هنگام خروج از زمین هم به شدت عصبی بود، در دقایقی از بازی به وضوح از عملکرد هم تیمی های خود عصبی بوده و در نهایت نقدها کامپوس در رختکن او را به مرز انفجار رساند تا جایی که جواب مدیر ورزشی تیمش را داده است.

البته باشگاه سعی نموده به وسیله کیمپمبه و امباپه کمی شرایط تیم را عادی جلوه دهد و با صحبت های کیمپمبه و پست امباپه تیم و طرفداران را به اتحاد دعوت کند.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو

به "درگیری نیمار با هم تیمی هایش!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگیری نیمار با هم تیمی هایش!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید