جزئیات جلسه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران و آذربایجان

به گزارش وبلاگ حسابی، سیدمحمد ناظم الشریعه در تبادل نظر با خبرنگاران درباره حضورش در کشور آذربایجان و جلسه با سرمربی تیم ملی فوتسال این کشور گفت: ما روز گذشته از امکانات باشگاه رکورد در آذربایجان بازدید کردیم و همچنین نشستی با سرمربی تیم ملی کشور آذربایجان داشتیم. امکان دارد قبل از جام ملت های آسیا، اردویی تدارکاتی در آذربایجان برگزار کنیم و دیداری با تیم ملی آذربایجان داشته باشیم.

جزئیات جلسه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران و آذربایجان

وی گفت: همه چیز منوط به زمان برگزاری جام ملت های آسیا است. همانطور که می دانید مسابقات جام ملت ها به تعویق افتاده و منتظر اعلام تصمیم کنفدراسیون آسیا هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال اعلام کرد: در این زمینه با کمیته فوتسال هماهنگ هستم. این سفر هم با هماهنگی کمیته فوتسال اجرا شده است. دنبال این هستیم که در فیفادی و زمانی غیر از آن بازی های تدارکاتی برگزار کنیم. حتی امکان دارد تورنمنتی در آذربایجان یا کشور خودمان داشته باشیم.

ناظم الشریعه در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه اش با سرمربی آذربایجان درباره بازیکنان ایرانی آذربایجان صحبتی صورت گرفت یا خیر؟ تاکید نمود: بازیکنان ایرانی زیادی در لیگ آذربایجان بازی می نمایند. بازیکنان ایرانی هم که در تیم ملی این کشور هستند تغییر تابعیت نداده اند و فقط دو پاسپورت دارند. در جلسه ما صحبتی از این موضوع نشد و این موضوع به من هم مرتبط نمی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "جزئیات جلسه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران و آذربایجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات جلسه سرمربی تیم ملی فوتسال ایران و آذربایجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید