تعریف خاص ستاره پرسپولیس از سپاهان

به گزارش وبلاگ حسابی، وحید امیری درباره تساوی یک بر یک ملاقات تیم های سپاهان و پرسپولیس در هفته بیست و دوم لیگ برتر گفت: بازی واقعا سنگینی بود، زیرا دو تیم قدرتمند لیگ برتر رو به روی هم قرار گرفته بودند. شرایط مسابقه به شکلی رقم خورد که اوایل نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را انجام بدهیم، اما خدا را شکر رفته رفته توانستیم فوتبال خود را به تیم حریف دیکته نموده و موقعیت هایی خلق کردیم.

تعریف خاص ستاره پرسپولیس از سپاهان

وی اضافه کرد: متاسفانه نتوانستیم موقعیت های خود را در نیمه اول به گل تبدیل کنیم، اما فرایند خوب مان را در نیمه دوم ادامه دادیم و به گل هم رسیدیم. از مسابقات لیگ قهرمانان به ایران بازگشته ایم. شرایط بدنی و اتفاقاتی که در بازگشت به کشورمان سبب شد به قرنطینه برویم مزید بر علت شد اواخر بازی خود به خود مقداری عقب بنشینیم.

بازیکن تیم پرسپولیس در ادامه تبادل نظر با رسانه رسمی این باشگاه توضیح داد: مقابل سپاهان که تیم خوب و باشخصیتی است بازی می کردیم و شرایط ملاقات سبب شد عقب برویم. همین اتفاق سبب خوردن گل تساوی در دقایق پایانی شد، اما همین که بچه ها صحیح و سالم هستند و بازی زیبایی ارائه دادیم جای امیدواری دارد و امیدوارم همین فرایند را در بازی های بعدی ادامه بدهیم.

منبع: فرارو

به "تعریف خاص ستاره پرسپولیس از سپاهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعریف خاص ستاره پرسپولیس از سپاهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید